سرقت نافرجام از ماریانو در هنگام خروج از فروشگاه لوئی ویتون

سرقت نافرجام از ماریانو در هنگام خروج از فروشگاه لوئی ویتون

پایگاه خبری فوتبالی- ماریانو مهاجم جوان رئال مادرید عصر روز دوشنبه همراه با نامزدش به خرید رفته بود که یک سارق روز خوب آنها را خراب کرد.

به گزارش فوتبالی،  این اتفاق ساعت 20.45 دقیقه دوشنبه شب رخ داد و هنگامی که ماریانو و نامزدش در حال ترک فروشگاه لوکس لویی ویتون بودند، مردی به آنها نزدیک شد و ساک هایی که در دستانشان بود را ربود. طبق گفته یکی از شاهدان عینی به روزنامه آ.ب.س، سارق بعد از آنکه ماریانو و نامزدش شروع به فریاد کشیدن کردند، سریع صحنه را ترک کرد. این شاهد عینی دراین رابطه گفت:« ناگهان صدای فریادی شنیدیم و دیدیم که مردی درحالی که چندین ساک در دستش دارد به سمت دیگری می دود. او از چند پله پائین رفت و وارد پارکی شد و فرار کرد.» اما گویا سارق در حال فرار ساکهای خرید را روی زمین انداخته و فرار کرده و به همین خاطر هم ماریانو و نامزدش ساکهای خریدشان را از کف خیابان جمع کردند و صحنه را ترک کردند.

حالا می توان به نحوی نام ماریانو را نیز در لیست فوتبالیستهایی که در ماه های اخیر سوژه سارقان قرار گرفته اند،اضافه کرد. البته معمولا سارقان در ماه ها و سالهای اخیر به سراغ خانه های فوتبالیست ها رفته اند؛ اما این بار ماریانو در خیابان و در مقابل فروشگاهی بزرگ در شهر مادرید مورد سرقت قرار گرفت که در نهایت هم متضرر نشد و سارق تمام آنچه از آنها ربوده بود را روی زمین انداخت و فرار کرد

ماریانو در این فصل چندان از سوی زین الدین زیدان مورد استفاده قرار نمی گیرد و اولین دقایق حضورش در ترکیب رئال در این فصل را در سوپرکاپ  اسپانیا تجربه کرد.

6363