ناپولی 1 – لاتزیو صفر: دو اخراجی، چهار تیر، یک پنالتی ازدست‌رفته!

ناپولی 1 – لاتزیو صفر: دو اخراجی، چهار تیر، یک پنالتی ازدست‌رفته!

پایگاه خبری فوتبالی – ناپولی در دیداری دراماتیک توانست لاتزیو را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا برسد. ناپولی پس از حذف قهرمان فصل پیش جام حذفی، به مصاف اینتر یا فیورنتینا خواهد رفت.

لاتزیو 11 بازی اخیر خود در سری آ را برده بود، و ناپولی در پنج بازی قبلی در سری آ چهار شکست را تجربه کرده بود. ناپولی در ثانیه 90 به گل رسید. لورنتزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی از سمت چپ به پیش تاخت و توپ را از زاویه بسته وارد دروازه توماس استراکوشا کرد.

لاتزیو تلاش کرد گل مساوی را بزند. بریشا ضربه سرگی میلینکوویچ-ساویچ را دفع کرد، و در برگشت، السید هیسای روی فلیپه کایسدو خطا مرتکب شد. چیرو ایموبیله که در شهر زادگاهش بازی می‌کرد در هنگام زدن ضربه سر خورد و توپش را به آسمان زد. هیسای سپس با اشتباهش باعث شد که ایموبیله به پیش بتازد، و مجبور شد که او را با تکل متوقف کند. او کارت زرد دومش را گرفت و ناپولی در همان دقیقه 19 ده‌نفره شد.

از سوی دیگر، لوکاس لیوا به دلیل خطا روی پیوتر زیه‌لینسکی با کارت زردی بسیار سخت‌گیرانه روبرو شد، و به دلیل توهین به داور کارت زرد دوم را گرفت. به این ترتیب لاتزیو در دقیقه 25 ده‌نفهر شد.

در نیمه دوم، ضربه ایموبیله با اشتباه هولناک داوید اوسپینا به گل تبدیل شد، اما داور گل را آفساید اعلام کرد. سپس ضربه آرکادیوش میلیک با دستان دروازه‌بان لاتزیو تیر برخورد کرد. لاتزیو هم با ضربه ایموبیله توپ را به تیر دروازه کوبید. لحظاتی بعد، ضربه ماریو روی به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد.

لاتزیو در دقیقه 89 دوباره توپ را به تور رساند. ضربه مانوئل لاتزاری روی یک کرنر به تیر برخورد کرد، و فرانچسکو آچربی در برگشت توپ را گل کرد، اما او هم در موقعیت آفساید بود.

8444