جلسه ستین- مسی قبل از تمرین امروز بارسلونا

جلسه ستین- مسی قبل از تمرین امروز بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا چهارشنبه شب در جام حذفی اسپانیا مقابل ایبیزا به میدان خواهد رفت. در این میان و با توجه به قدرتمند نبودن حریف آبی اناری ها،  لیونل مسی دراین بازی شاگردان ستین را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قبل از آغاز جلسه تمرینی امروز بارسلونا، لیونل مسی با سرمربی جدید تیمش جلسه ای داشت؛ این جلسه در کمپ تمرینی بارسلونا و دقایقی قبل از آغاز جلسه تمرینی برگزار شد و آبل روئیز مهاجم تیم پایه ای بارسلونا هم در آنجا حضور داشت. 

جالب اینجا بود که این گفتگو در شرایطی انجام شد که باد و باران شدیدی در حال وزیدن بود ولی حتی این شرایط نامساعد آب و هوایی هم این گفتگو را متوقف نکرد. 

در همان لحظات بازیکنان بارسلونا مشغول بودند تا از تمام تجهیزات ممکن برای مقابله با بادو باران استفاده کنند و به سراغ شال و شلوارهای بلند و دستکش و کلاه رفتند و شدت وزش باد به نحوی بود که هر لحظه ممکن بود بنرهای تبلیغاتی دراطراف کمپ تمرینی کنده شوند. اما گفتگوی مسی و ستین ادامه یافت و بعد از آنکه این گفتگوی کوتاه به پایان رسید، جلسه تمرینی آبی اناری ها برای کسب آمادگی هرچه بیشتر برای مصاف با ایبیزا زیر نظر ستین آغاز شد.

ستین این جلسه تمرینی را با حضور 20 بازیکن برگزار کرد و باید نام 4 بازیکن را خط زده و 16 بازیکن را درلیست بازیکنان آماده تیمش برای این بازی قرار دهد. ستین نام مسی، بوسکتس و پیکه را برای همراهی تیمش در لیست قرار نداده است.

6363