اودریوزولا در مونیخ؛ منتظر انتقال رسمی باشید

اودریوزولا در مونیخ؛ منتظر انتقال رسمی باشید

پایگاه خبری فوتبالی- اودریوزولا بازیکن جوان باشگاه رئال مادرید در یک قدمی انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، اودریوزولا صبح روز سه شنبه با سایر رئالی ها تمرین نکرد ولی در سالن بدنسازی به تنهایی تمریناتش را انجام داد و عصر روز سه شنبه وارد شهر مونیخ شد و انتظار می رود که تا ساعاتی دیگر خبر انتقال رسمی او به باشگاه بایرن مونیخ منتشر شود؛ بایرنی ها قصد دارند تا روز چهارشنبه و بعد از آنکه اودریوزولا تستهای پزشکی را پشت سرگذاشت، در ساعت 3 بعدازظهر مراسم معارفه او را انجام دهند. در این میان رسانه های آلمانی اعلام کردند که صبح روز سه شنبه سران باشگاه بایرن به توافقات نهایی با اودریوزلا دست یافته اند تا به صورت قرضی او را به خدمت بگیرند.

زین الدین زیدان هم در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف شاگردانش مقابل تیم اونیویستاس گفت:« اودریوزولا گزینه ای پیش رو دارد که ممکن است رئال را ترک کند ولی این خبر هنوز رسمی نیست و باید صبر کنیم.»

سران باشگاه بایرن قصد دارند تا با جذب اودریوزولا گزینه های بیشتری در اختیار هانسی فلیک سرمربی تیمشان قرار دهند؛ به ویژه که این روزها امور تدافعی در اولویت اصلی باواریایی هاست. مخصوصا اینکه در نیم فصل اول بوندس لیگا بایرنی ها مصدومان زیادی داشتند و حالا و با انتقال اودریوزولا به بایرن، فلیک گزینه های بیشتری را در اختیار خواهد داشت و می تواند پاوارد را به سمت میانه میدان ببرد؛ پستی که در حال حاضر شوله، خاوی مارتینز و لوکاس قادر به پرکردنش در زمین نیستند.

 اودریوزولا در تابستان سال 2018 از رئال سوسیداد به رئال مادرید پیوست و به ندرت زین الدین زیدان از او استفاده می کرد. اودریوزولا در این فصل تنها 434 دقیقه برای رئال به میدان رفته که این دقایق در 5 بازی بوده. او در 17 بازی از 28 دیداری که تیم زیدان در این فصل انجام داده، حتی به ندرت نامش را در لیست بازیکنان آماده رئال می دیده و از آنجا که تمایل زیادی دارد تا دقایق بیشتری در زمین چمن حضورداشته باشد، انتقال به بایرن می تواند به او کمک کند تا اعتماد به نفسش را بازیابد.

 

6363