توضیح مورینیو در مورد خبر درگیری اش با دنی رز

توضیح مورینیو در مورد خبر درگیری اش با دنی رز

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام خبری در مورد درگیری لفظی اش با دنی رز بازیکن انگلیسی تاتنهام را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه دیلی میل در گزارش امروزش به این نکته اشاره کرد که دنی رز،بازیکن انگلیسی تاتنهام به دلیل آنکه نامش درلیست بازیکنان تیمش در بازی با واتفورد قرار نداشت، حسابی عصبانی شده و از این سرمربی پرتغالی توضیح خواسته و همین باعث درگیری آنها شده است.

اما حالا ژوزه مورینیو در صحبتهایی این شایعات را تکذیب کرده و اعلام کرده که با بازیکنانش ارتباط خوبی دارد. مورینیو دراین باره گفته:«ارتباط من با بازیکنانم خوب است. عاشق کار با شاگردانم هستم و هیچ اختلاف نظری بین من و دنی رز وجود ندارد.  واقعا نمی دانم که منظور شما از تنش چیست، اما من مشکلی با رز ندارم.»

آقای خاص در ادامه صحبتهایش به آنالیز شرایط فعلی رز پرداخت و گفت:« عملکرد رز در بازی اخیرمان مقابل لیورپول خوب نبود. عصر روز پنجشنبه کادر پزشکی تیم با من تماس گرفت و به من گفتند که رز مصدوم است و فردا تمرین نمی کند. اما او روز جمعه آماده تمرین کردن بود و من حسابی حیرت زده شدم. من هرروز گزارشی کتبی از کادر پزشکی باشگاه می گیرم ولی درمورد رز، خیلی دیر مصدومیتش مشخص شد و به همین خاطر با تماس تلفنی مرا در جریان قرار دادند. اعضای کادر پزشکی تیم به خوبی می دانند که آمادگی بازیکنان در هر جلسه تمرینی برای من اهمیت زیادی دارد و من باید در جریان قرار بگیرم که آیا شرایط بازیکنانم مناسب است یا نه.»

6363