بهره برداری هتل کریس رونالدو در مادرید در تابستان

بهره برداری هتل کریس رونالدو  در مادرید در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- ساخت و ساز هتل کریس رونالدو در مرکز شهر مادرید فازهای پایانی اش را پشت سرمی گذارد و در تابستان آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کریس رونالدو بعد از جدایی اش از رئال مادرید و انتقالش به یوونتوس همچنان پروژه ساخت و سازهتلش در پایتخت اسپانیا را با جدیت دنبال می کند و به عنوان یک سرمایه گذار قصددارد تا در تابستان آینده این هتل را مورد بهره برداری قراردهد. حالا فاز پایانی ساخت این هتل در جریان است و این سومین هتلی خواهد بود که کریس رونالدو با مشارکت شرکت CR7 Pestana آن را افتتاح خواهد کرد. دو شعبه دیگر این هتل در شهرهای لیسبون و فونچال پرتغال پیش ازاین به بهره برداری رسیده است.

البته مالکیت این هتل به صورت 100%  در اختیار رونالدو نیست و او مالک 50% این هتل است و گروه پستانا، مالک هتلهای زنجیره ای متعددی در شهرهای مختلف دنیا از جمله مادرید هم در این هتل مشارکت دارد. این هتل در خیابان گران ویای شهر مادرید ساخته شده است. در ساختمان این هتل فروشگاه خانه کتاب هم شعبه خواهد داشت.  سرمایه گذاری برای بازسازی و ساخت این هتل حدودا 15 میلیون یورو بوده است .

روز سه شنبه مراسم معارفه این پروژه در حضور خبرنگاران برگزار شد و کریس رونالدو هم تصاویری از این هتل را در اینستاگرامش منتشر کرده وبی صبرانه در انتظار افتتاح آن است. کریس در پیغامی در اینستاگرامش دراین باره نوشته:« هرروز به افتتاح هتل جدید ما ، هتل PESTANA CR7 در گران ویای مادرید نزدیکتر می شویم. منتظر جزئیات بیشتر باشید. به زودی مادرید!»
در حال حاضر مشخص نیست که این هتل که اولین هتل رونالدو در شهر مادرید خواهد بود چند ستاره است ولی با درنظر داشتن دو شعبه دیگر این هتل در پرتغال می توان حدس زد که این هتل هتلی 4 ستاره خواهد بود.

هتلهای کریس رونالدو در فونچال و لیسبون هر دو 4 ستاره هستند و ارزش یابی بالایی در اینترنت دارند. قیمت اتاقهای هتل رونالدو در لیسبون از شبی 95 یورو شروع می شود و قیمت یک اتاق در هتل فونچال از 76 یورو آغاز می شود. به نظر می رسد که قیمت اقامت دراین هتل در شهر مادرید هم مشابه شعب پرتغال باشد. البته میهمانانی که در هتلهای رونالدو اقامت می گزینند، به شرط دو شب اقامت در هتل یک هدیه ویژه دریافت خواهند کرد و آن هم یک توپ است که به امضای رونالدو رسیده است. 

کریس رونالدو ماجراجویی اش در عرصه هتل داری را از سال 2015 آغاز کرد و از آن سال با همکاری گروه پستانا در حال ساخت و ساز هتل است. 

 هتل کریس رونالدو در شهر مادرید آخرین شعبه از این هتلهای زنجیره ای نیست و طبق پیش بینی های انجام شده شعبه این هتل در شهر منچستر در سال 2021 افتتاح خواهد شد ودر سال 2023 شعبه جدیدی از این هتل در شهر پاریس بازگشایی خواهدشد.

6363