دیدار پویول و کاسیاس: یک ناهار دوستانه و هزاران حرف برای گفتن

دیدار پویول و کاسیاس: یک ناهار دوستانه و هزاران حرف برای گفتن

پایگاه خبری فوتبالی- کارلس پویول و ایکر کاسیاس دو ستاره افسانه ای فوتبال اسپانیا و کاپیتان های اسبق بارسلونا و رئال مادرید روز سه شنبه ناهار را در کنار هم صرف کردند.

به گزارش فوتبالی، قطعا در این دیداراین دو اسطوره حرفهای زیادی برای گفتن داشتند و به مرور کارنامه موفق ورزشی شان پرداخته اند.

بعد از اتمام این دیدار دوستانه، هر دوی آنها تصاویری از این دیدار را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. کاسیاس در زیر این عکس نوشت:« روزی رسید که درکنار تو غذا خوردیم و درمورد ال کلاسیکوها صحبت کردیم؛ در مورد لحظاتی که در کنار هم در رقابتهای یورو و جام جهانی سپری کردیم و هزاران داستان دیگر. خوشحالم دیدمت.»

و کارلس پویول هم با انتشار تصویر دیگری از خودش در کنار کاسیاس در اینستاگرامش، خوشحالی اش را از دیدن کاسیاس بعد از ین سال سخت ابراز کرد و نوشت:« تو را قوی دیدم دوست من. بیشتر به دیدنم بیا.»

قطعا پویول و کاسیاس حرفهای زیادی برای گفتن با هم دارند؛ شاید این سوال برای خیلی ها مطرح شده باشد که آنها در مورد چه مسائلی با هم صحبت کرده اند. احتمالا یکی از سوژه های صحبت این دو اسطوره، رقابت دیرینه رئال مادرید و بارسلونا در بازیهای ال کلاسیکو بوده.  چرا که هر دوی آنها سالها کاپیتان تیمهای باشگاهی شان بوده اند و سابقه حضور در چندین بازی ال کلاسیکو را داشته اند. 

احتمالا صحبت از فینال ژوهانسبورگ که با قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 به پایان رسید هم به میان آمده و یا حتی صحبت در مورد لوئیس آراگونس سرمربی فقید تیم ملی اسپانیا که کارنامه فوتبالی هردویشان را در اردوی ماتادورها متحول کرد. جالب اینجاست که کاپیتان رئال مادرید مورینیو و کاپیتان بارسای گواردیولا حالا دو دوست صمیمی و قدیمی هستند و پویول این هشتگ را زیر عکسش به کار برده:« رقیب و دوست»


 حتی این احتمال وجود دارد که در بین صحبتهای این دو دوست قدیمی، حرف از کاندیداتوری احتمالی ایکر کاسیاس برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا هم به میان آمده باشد. 

زندگی هر دوی آنها در سالهای اخیر تغیرات زیادی داشته؛ کارلس پویول که در سال 2014 بازنشسته شد از آن زمان بیشتر اوقاتش را در کنار همسر و دو دخترشان سپری می کند. ایکر کاسیاس هم بعد از حمله قلبی ای که در سال گذشته میلادی به سراغش آمد اجبارا کمتر فوتبال را دنبال می کند ولی هنوز کارنامه فوتبالی اش را نبسته و همچنان امیدوار به بازگشت، تمریناتش را با پورتو دنبال می کند.

6363