پاری سن ژرمن درفکر جذب ایگواین بعنوان جایگزین کاوانی

پاری سن ژرمن درفکر جذب ایگواین بعنوان جایگزین کاوانی

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز نمی دانند که آیا ادینسون کاوانی نهایتا در تیمشان ماندگار خواهد شد و یا اینکه در بازار زمستانی پاریس را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از همین رو پاریسی ها از همین حالا در جستجوی یافتن جایگزین ایده آلی برای مهاجم اروگوئه ای تیمشان برآمده اند. این درحالی است که مائورو ایکاردی که در بازار تابستانی به صورت قرضی از اینتر به پاریس منتقل شد، عملکرد خیلی خوبی در تیم پاریسی داشته و خیلی سریع تبدیل به یکی از مهره های اصلی تیم توخل شده است. توخل هم اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده که تیمشان نیازی برای فروش کاوانی ندارد؛ اما این ستاره اروگوئه ای تمایل زیادی دارد تا با ترک پاری سن ژرمن به اتلتیکومادرید منتقل شود.

در هرصورت مقامات پاری سن ژرمن درجستجوی یافتن یک بازیکن پست 9 برای فصل بعد هستند؛ چرا که در هرصورت قرارداد کاوانی با این تیم در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته و به همین خاطر هم پاریسی ها به دنبال گزینه های تازه ای هستند.

روز سه شنبه روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرد که گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس یکی از گزینه های مدنظر پاریسی ها برای تقویت خط حمله تیمشان است. ال پیپیتا در حال حاضر یکی از مهره های اصلی تیم ساری است و در 26 دیداری که برای یووه در همه تورنمنتها برگزار کرده، 8 گل به ثمر رسانده است.

البته در گزارش اکیپ به این نکته اشاره شده که سران پاری سن ژرمن علاوه بر ایگواین، بازیکنان دیگری را هم زیر ذره بین دارند که از این جمله می توان به دریس مرتنز، بازیکن ناپولی، فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی ناپولی و اولیویه ژیرو بازیکن فرانسوی چلسی و پیانتک بازیکن جوان میلان اشاره کرد.

6363