عیسی‌زاده: فقیر‌ترین تیم در نیم‌فصل اول بودیم اما نتایج خوبی گرفتیم

عیسی‌زاده: فقیر‌ترین تیم در نیم‌فصل اول بودیم اما نتایج خوبی گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در شرایطی که فقیر‌ترین تیم لیگ برتر بودیم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم.

به گزارش فوتبالی، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم وضعیت خوبی داریم. در شرایطی که فقیر‌ترین تیم لیگ برتر بودیم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم. منتظر نیم‌فصل دوم هستیم و امیدوارم در ادامه مسابقات نتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی با اشاره به پیشنهاد دیگر تیم‌ها به بازیکنان صنعت نفت گفت: چون نمی‌خواستیم تیم صدمه ببیند اجازه جدایی به هیچ بازیکنی ندادیم. می‌خواستیم روند خوب نیم‌فصل اول را ادامه دهیم. از این رو با وجود این که سرمربی و حدود ۷ بازیکن تیم‌مان از دیگر باشگاه‌ها پیشنهاد داشتند با جدایی آنها موافقت نکرده و مانع‌شان شدیم. امیدوارم در ادامه نتیجه تلاش خود را ببینیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: فوتبال به خاطر هواداران برگزار می‌شود. ما به خاطر تماشاگران‌مان فوتبال بازی می‌کنیم. اگر قرار نیست هواداران در ورزشگاه فوتبال تیم‌های کشورمان را ببینند و از هیجان آن لذت ببرند، دیگر این رقابت‌ها هیچ ارزشی ندارد.

7655