خوش بینی نصیرزاده به نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با دبیرکل AFC

خوش بینی نصیرزاده به نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با دبیرکل AFC

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز و رییس اسبق کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد که نشست مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده با دبیرکل AFC می‌تواند نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «هوشنگ نصیرزاده» درباره احتمال بازگشت میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و سفر مدیران عامل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی اظهار داشت: نباید از نقش ‌اسپانسرها غافل شد چرا که آنها به خوبی می‌دانند عدم حضور تیم‌های ایرانی چه ضرر مالی هنگفتی به آنها وارد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نشست نمایندگان باشگاه‌های ایرانی با دبیر ‌کل کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ایران به همراه داشته باشد و آنها بتوانند مقامات AFC را برای انجام مسابقات در ایران متقاعد سازند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز افزود: در صورتی که میزبانی بازی‌ها به تیم‌های ایرانی نرسد آنها نباید در این رقابت‌ها شرکت کنند چرا که امنیت ایران زیر سوال می‌رود.

نصیرزاده همچنین درباره صفحه‌ای که در شبکه اجتماعی توییتر به نام وی وجود دارد و مطالبی را علیه باشگاه پرسپولیس و محمدحسن انصاری‌فرد منتشر می‌کند، اظهار داشت: من صفحه‌ای در توییتر ندارم و نمی‌دانم این پست‌هایی که به نقل از من در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود، توسط چه کسی نوشته می‌شود.

وی افزود: به طور حتم ظرف روزهای آینده از طریق مجاری قانونی پیگیر ماجرا خواهم شد تا حقیقت به طور کامل مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: جالب است تمام پست‌هایی که در این صفحه توییتر وجود دارد علیه پرسپولیس است و به نظر می‌رسد فردی که این کار را انجام می‌دهد، ضد این تیم است.

4344