زیدان: من الگوی امباپه باشم؟ او خودش الگوی این روزهاست

زیدان: من الگوی امباپه باشم؟ او خودش الگوی این روزهاست

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در واکنش به اظهارات کیلیان امباپه که او را الگوی خود خوانده بود، مدعی شد که جوان فرانسوی الگوی این روزهای دنیای فوتبال است. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه، ستاره پاریسن ژرمن، روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شده بود که زیدان اولین الگو و اسطوره او در دوران نوجوانی بوده و حالا زیدان نیز می گوید که این بازیکن الگوی جوانان در سال 2020 است. شایعات پیرامون انتقال احتمالی امباپه به سانتیاگو برنابئو همچنان ادامه دارد و چنین اظهاراتی تنها به آن بیش از پیش دامن می زند. زیدان در آستانه دیدار با سالامانکا در جام حذفی اسپانیا گفت: " من الگوی امباپه باشم؟ او حالا خودش الگوست. ما الگوی کسانی هستیم که فوتبال بازی می کنند. من یک الگو بودم چون بعضی افراد نحوه بازی کردن من را دوست داشتند. " 

صحبت هایی مبنی بر جدایی آلوارو اودریوزولا مطرح شده و غیبت این بازیکن در اردوی رئال مادرید برای بازی فردا باعث شده که گمانه زنی ها در این باره افزایش پیدا کند. زیدان با تایید خبرهای رسیده مبنی بر انتقال قرضی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و همچنین غیبت گرت بیل و خامس رودریگ گفت: " او فرصت جدایی از تیم ما را دارد. بنابراین اجازه دهید که صبر کنیم و ببینیم چطور می شود. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. من کسی نیستم که یک بازیکن را بردارم و دیگری را جایگزین او کنم و باید این را به شما بگویم. خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد. من روی بیل و خامس حساب می کنم آنها فردا به میدان نخواهند رفت و دلیل مشکلات کوچک فیزیکی است. "

زیدان همچنین درباره دیدار برابر سالامانکا اضافه کرد: " ما در نهایت تمرکز هستیم. این رقابت ها بسیار مهم هستند و ما برای بازی فردا آماده ایم. از نظر روحی کاملا آماده این دیدار هستیم و می دانیم که کجا به میدان خواهیم رفت. شاید برای بسیار این شبیه 10 یا 15 سال قبل باشد اما ما خودمان را آماده کرده ایم. "

سرمربی فرانسوی همچنین درباره اضافه شدن رینیر ژسوس به باشگاه رئال مادرید مدعی شد: " فکر نمی کنم که کسی را جذب کنیم. هرچند که واقعیت این است که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تا تاریخ 31 ژانویه و بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی ممکن است جدایی یا خریدهای دیگری نیز اتفاق بیفتد. "

1070