مذاکره بارسلونا با سه بازیکن برای خرید در خط حمله

مذاکره بارسلونا با سه بازیکن برای خرید در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی – در فاصله ده روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسد که بارسلونا ضرورت خرید یک مهاجم را حس می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سالهای اخیر عادت کرده که در نیمه اول فصل بگوید که در زمستان بازیکن نمی خرد اما در میانه پنجره نقل و انتقالات نظرش عوض شود و با عجله و شتاب به سراغ خرید برود. حالا تیمو ورنر، رودریگو مورنو و پیر امریک اوبامیانگ به سه گزینه اصلی بارسا برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده اند.

بارسلونا در ادامه فصل، لوئیز سوارز که به تازگی عمل جراحی انجام داده را در اختیار نخواهد داشت و به نظر می رسد که این تیم چاره ای به جز تقویت خط حمله اش ندارد. کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا از مدیران این تیم خواسته تا یک مهاجم به خدمت بگیرند چرا که حس می کند که با بازیکنان فعلی نمی تواند خلاء مهاجم اروگوئه ای را پر کند.

موندودپورتیوو در گزارشی به سه گزینه بارسلونا برای خرید مهاجم اشاره کرده است. تیمو ورنر ستاره لایپزیش و آقای گل بوندسلیگا یکی از گزینه های جذاب برای بارسلونا است. اوبامیانگ گابونی از سویی فصل درخشانی در آرسنال داشته و با توجه به این که فقط یک سال و نیم تا اتمام قراردادش مانده، جدا شدنش دور از انتظار نیست. گزینه دیگر نیز رودریگو مورنو مهاجم والنسیا است که به رهبر این تیم در فصل جاری تبدیل شده است.