حمله خواهر ایکاردی به واندا: تو ناسازگارترین زن جهان هستی!

حمله خواهر ایکاردی به واندا: تو ناسازگارترین زن جهان هستی!

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر همواره درگیر حواشی خارج از فوتبال بوده است و یکی از این حاشیه ها مربوط به کل کل و درگیری لفظی میان خواهر این بازیکن و همسرش مائورو ایکاردی بوده است.

به گزارش فوتبالی، ایوانا خواهر ایکاردی با همسرش واندا نارا همواره درگیری لفظی داشته است. در ماه های اخیر این دو سعی کرده بودند که بین همدیگر آتش بس برقرار کنند اما به نظر می رسد که جنگ دوباره آغاز شده است. ایوانا اعتقاد دارد که واندا باعث شده تا رابطه او و برادرش بد باشد و به همین خاطر به هیچ وجه از همسر ایکاردی خوشش نمی آمد.حالا ایوانا در نامه ای برای  نشریه "دی پیو" به شدت علیه واندا موضع گرفته است:"ایوانا حقیقتا بی شرم است، او من را از برادرم جدا کرد چرا که فکر می کرد در حوزه اجرای تلویزیونی رقیب او هستم. داستان همیشه ثابت است، واندا می خواهد کاری کند که فقط خودش بدرخشد و بقیه دیده نمی شوند. خواهر مائورو نمی  تواند در تلویزیون باشد اما همسرش می تواند باشد؟ چرا؟ واندا حالا تو به عنوان مجری در برنامه "برادر بزرگ" در ایتالیا شرکت می کنی؟ تو ناسازگارترین زن جهان هستی! این نامه را نوشتم چون آخرین امیدم برای برگرداندن برادرم است. او با گذشت زمان تو را بهتر خواهد شناخت. همیشه می خواستی که تنها ستاره پیرامون مائورو باشی. وقتی از ماکسی لوپز جدا شدی خیلی ها فهمیدند که تخصص تو در خراب کردن خانواده هاست. اما در آن زمان من کنار تو بودم چون هنوز به درستی تو را نشناخته بودم."

در پایان این نامه، خواهر ایکاردی از واندا خواسته تا اجازه بدهد که بیشتر برادرش را ببیند و به نوعی با وجود صحبت های تندش خواستار مصالحه شده است.