شوستر: مشکل بارسلونا این است که گریزمان و مسی نمی خواهند مهاجم هدف باشند

شوستر: مشکل بارسلونا این است که گریزمان و مسی نمی خواهند مهاجم هدف باشند

پایگاه خبری فوتبالی – کیکه ستین دیشب در مقابل گرانادا برای اولین بار روی نیمکت بارسلونا نشست. مصدومیت سوارز باعث شده بود که دست ستین برای انتخاب ترکیبش زیاد باز نباشد.

به گزارش فوتبالی، برند شوستر مربی آلمانی اسبق رئال مادرید که سابقه بازی کردن در بارسلونا را هم دارد، در مورد شرایط خط حمله بارسلونا صحبت کرد:" هرگز درک نکردم که بارسلونا چرا فصل گذشته به سراغ خرید بواتنگ  رفت چرا که او هیچ چیز از یک مهاجم نوک را نداشت. اما در حال حاضر بارسا به خرید جانشین برای سوارز نیاز دارد."

ستین گفت که بارسلونا در حال حاضر به یک وینگر نیاز ندارد بلکه به یک مهاجم ششدانگ و گلزن در خط حمله اش نیاز دارد. وی اظهار داشت:" بارسلونا با غیبت لوئیز سوارز یک مشکل مهم دارد. در حال حاضر نه مسی و نه گریزمان نمی خواهند که مهاجم هدف باشند."

در فاصله کمتر از دو هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، بارسا و ستین همچنان زمان دارند تا تصمیم بگیرند که آیا وارد نقل و انتقالات زمستانی بشوند یا نه.  سوارز به علت مصدومیت احتمالا تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

بارسلونا در غیاب سوارز به سختی توانست مقابل گرانادا به پیروزی برسد و با برد یک بر صفر توانست صدرنشینی لالیگا را به لطف تفاضل گل حفظ کند.