واکنش بازیکن اسبق رئال مادرید به شایعه استخدام آدمکش!

واکنش بازیکن اسبق رئال مادرید به شایعه استخدام آدمکش!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا شایعه ای مطرح شده بود که رائول براوو بازیکن اسبق رئال مادرید یک آدمکش استخدام کرده تا دارکو کواچویچ بازیکن اسبق تیم ملی یوگسلاوی را به قتل برساند.

به گزارش فوتبالی، براوو در مورد شایعه پخش شده در مورد استخدام آدمکش توسط او گفت:" نظری ندارم. با توجه به حواشی و اخباری که در ماه های اخیر پیرامون من مطرح شده به نظر می رسد که یک نفر قصد شوخی یا مسخره بازی داشته است. حتی خود دارکو در این باره به من زنگ زد. همه ما یک زندگی سالم و منظم داریم و نمی خواهیم برای خودمان دردسر درست کنیم. این که یک روز صبح بیدار بشوی و در روزنامه بخوانی که آدمکش استخدام کرده ای، یک جنون است. چنین اخباری مثل بمب پخش می شوند و به گوش همه می رسند و باعث می شوند که اطرفیانت نگران شوند. به کواچویچ گفتم که همه چیز در رسانه های زرد صربستان منتشر شده است. به او گفتم که بهتر است یک جلسه حضوری بگذاریم تا همه بحث ها حل شود.  گفت که در حال حاضر امکانش نیست.  این که بخواهم از یک رسانه خارجی شکایت کنم چندان به سود من نیست. نمی خواهم وارد این مسئله شوم چرا که ممکن است شصت هزار یورو هزینه کنم و در نهایت چهل هزار یورو غرامت بگیرم. پس شکایت نمی کنم."

وی در مورد این که نامش در پرونده تبانی هم مطرح شده، صحبت کرد:" رابطه ام با کواچویچ خیلی خوب است. مشکلی با هم نداریم. در سالهای اخیر با هم صحبت نکردیم اما هیچ ختلافی با هم نداریم. هیچ شکایتی از کواچویچ ندارم و می توانیم با صحبت کردن همه چیز را حل کنیم. قطعا این مسائل به وکلایم مربوط است و امیدوارم که در دادگاه همه چیز روشن شود. 

کواچویچ و براوو هر دو در فوتبال یونان بازی کرده اند. در سالهای اخیر براوو درگیر پرونده تبانی بوده است و مطبوعات صربستان ادعا کرده بودند که چون که کواچویچ اطلاعاتی از این پرونده داشته، براوو قصد به قتل رساندن او را با استخدام یک آدمکش حرفه ای داشته است.