مدافع اسبق رئال مادرید، بهترین گلزن فصل میلان

مدافع اسبق رئال مادرید، بهترین گلزن فصل میلان

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که رئال مادرید اجازه جدایی تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی و انتقالش به میلان را صادر کرد، تصور نمی کرد که این بازیکن به خصوص در فاز گلزنی این قدر متحول شود.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ فرانسوی که در شروع فصل دچار مصدومیت شده بود، حالا بالاتر از مهاجمانی نظیر پیونتک، ربیچ، سوسو، کاستیخو و همچنین ایبراهیموویچ تازه وارد به آقای گل میلان تبدیل شده است. اولین گل تئو در روز 5 اکتبر در ورزشگاه لوئیجی فراریس به ثبت رسید تا تیمش بتواند مقابل جنوا کار را به تساوی بکشاند. تئو دو هفته بعد در ورزشگاه المپیک رم گل تساوی را روی یک سانتر از جناح راست به صبر رساند. این بازیکن در دسامبر در دو بازی پیاپی گلزنی کرد: در پیروزی مقابل پارما و بولونیا. این بازیکن این هفته گلی دیگر را به ثمر رساند تا بهترین فصل دوران فوتبالش از نظر گلزنی را داشته باشد.

مدافع چپ فرانسوی با شش گل در حال حاضر سومین مدافع گلزن اروپاست که به اندازه اشرف حکیمی گلزنی کرده است. گلزن ترین مدافع فصل فوتبال اروپا در حال حاضر مارتین هاینترگر از آینتراخت با 9 گل در لیگ اروپا و بوندسلیگا است.تاپسوبا از گیمارش در این فصل در سی بازی هفت گل به ثمر رسانده است. 

تئو برای اضافه شدن به حملات میلان کاملا آزادی عمل دارد و همین مسئله باعث می شود تا بتواند آمار گلهایش را افزایش بدهد.  این بازیکن هرگز در زمان حضورش در رئال مادرید گلزنی نکرده بود، در سوسیه داد یک گل زده بود و در آلاوز دو گل اما در این فصل در هفده بازی در میلان بیش از کل دوران فوتبال خود گل زده است.

فیلیپ مکس از آگسبورگ، راینهولد از لینز و کریسیتو از جنوا نیز در این فصل شش گل زده اند در حالی که الکیس تیس و سرجیو راموس پنج گل به ثمر رسانده اند.