یوونتوس 2 – پارما 1: برد با درخشش رونالدو

یوونتوس 2 – پارما 1: برد با درخشش رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو یازدهمین گل خود در هفت بازی اخیرش در سری آ را زد، و یوونتوس توانست با دو گل او پارما را دو بر یک ببرد و فاصله در صدر جدول را به چهار امتیاز برساند.

اینتر در خانه لچه متوقف شده بود، و مردان مائوریتسیو ساری فرصتی عالی داشتند که فاصله را زیاد کنند و از آن هم استفاده کردند. رونالدو که بازی جام حذفی مقابل اودینزه را به دلیل سینوزیت از دست داده بود، حالا به میادین برگشته بود.

این بازی برای دژان کولوسفسکی هم خاص بود. او اخیرا به یوونتوس پیوسته ولی تا پایان فصل به صورت قرضی در پارما می‌ماند. او در این بازی مقابل باشگاه جدیدش قرار گرفت.

الکس ساندرو در ابتدای بازی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. روبرتو اینگلسه هم پس از برخورد با ماتیس دلیخت به شکل بدی به پشت به زمین افتاد و او هم تعویض شد.

کریس رونالدو در دقیقه 43 گل اول را زد. او از سمت چپ هب مرکز آمد و با پای راست شوتی زد که با برخورد به ماتیا دارمیان وارد دروازه سپه شد. او به این ترتیب در هفت بازی پیاپی در سری آ گل زده است. سپس آرون رمزی توپ را به تیر دروازه زد.

پارما در دقیقه 55 گل مساوی را زد. آندریاس کورنلیوس با ضربه سر توپ را به گوشه بالای دروازه یوونتوس زد. سه دقیقه بعد، پائولو دیبالا توپ را برای رونالدو فرستاد و او به‌آسانی گل برتری تیمش را به ثمر رساند. 

8444