عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می‌دادیم/ کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم

عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می‌دادیم/ کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم

پایگاه خبری فوتبالی- معین عباسیان هافبک چپ‌پای تیم فوتبال سایپا گفت: نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است ولی باید خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

به گزارش فوتبالی، معین عباسیان، با اشاره به شرایط سایپا در نیم‌فصل اول و اینکه آنها نتایج ضعیفی گرفتند، گفت: قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشتیم، هر چند که در بعضی از بازی‌ها هم بدشانسی آوردیم و مستحق باخت نبودیم. ما امسال جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و معمولا خیلی کم پیش می‌آید که یک باشگاه یا سرمربی چنین ریسکی را آن هم در لیگ برتر انجام دهد. ما باید تاوان جوانگرایی را می‌دادیم ولی حالا بازیکنان سایپا تجربه بیشتری را به دست آورده‌اند و امیدوارم در ادامه وضعیت بهتر شود.

وی در ارتباط با تغییراتی که در فصل نقل‌وانتقالات در سایپا ایجاد شد، عنوان کرد: به هر حال تغییراتی با نظر کادر فنی صورت گرفت و چند بازیکن باتجربه هم به تیم ما اضافه شدند. از طرفی جوان‌های ما هم نسبت به نیم فصل اول پخته‌تر شده‌اند و این موضوع می‌تواند به سایپا کمک کند. تلاش ما این است که در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا آنها می‌توانند از منطقه خطر جدا شوند، خاطرنشان کرد: نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر است و ما هم کار سختی در پیش خواهیم داشت چون همه تیم‌ها خودشان را تقویت کرده‌اند ولی ما بای از پایین جدول جدا شویم. این جایگاه در شأن تیم ریشه‌داری مثل سایپا نیست و تلاش همه ما این است که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

4344