حمایت و تمجید امباپه از جواهر جدید فوتبال فرانسه

حمایت و تمجید امباپه از جواهر جدید فوتبال فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته یکی از روزهای درخشان در فوتبال فرانسه بود. دلیل آن چیست؟ ظهور یک ستاره جدید در دنیای فوتبال و به ویژه فوتبال فرانسه

به گزارش فوتبالی، رایان چرکی، بازیکن المپیک لیون در بازی اخیر تیمش در جام حذفی فرانسه و در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابتها، در بازی با نانت به میدان رفت و نمایش حیرت آوری را به اجرا گذاشت. او در این بازی دو گل زد و دو پاس گل داد تا خبر از ظهور ستاره ای تازه در فوتبال فرانسه بدهد.

درخشش او در این بازی کافی بود تا خیلی ها او را یکی از ستاره های سالهای آتی دنیای فوتبال و کیلیان امباپه جدید فوتبال فرانسه بنامند. چرا که کیلیان امباپه هم در فصل اول حضورش در باشگاه موناکو، اولین بازیهایش برای تیم اصلی را در سن 16 سالگی برگزار کرده بود و حالا با گذشت چند فصل، یکی از ستاره های اصلی فوتبال کشورش به شمار می رود.

حالا کیلیان امباپه با انتشار پستی در توئیتر، به حمایت از جوان باشگاه لیون پرداخت. امباپه در توئیتی دراین باره نوشت:« اگر نخواهیم در مورد سن و سال صحبت کنیم چطور؟»

امباپه بدین ترتیب می خواست به تمجید از عملکرد چرکی پرداخته و به این نکته اشاره کند که سن و سال مهم نیست و چرکی هم می تواند مثل خود او در سن 16 سالگی خوش درخشیده و جایگاه ویژه ای برای خودش در دنیای فوتبال باز کند.

6363