پودولسکی با ترک اینیستا، عازم ترکیه می شود

پودولسکی با ترک اینیستا، عازم ترکیه می شود

پایگاه خبری فوتبالی- لوکاس پودولسکی ستاره 34 ساله دنیای فوتبال، تصمیم به ترک باشگاه ویسل کوبه ژاپن گرفته است.

به گزارش فوتبالی، او که تا پیش از این در ویسل کوبه در کنار اینیستا، داوید ویا و سامپر بازی می کرد، حالا قصد ترک تیم ژاپنی را دارد و طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی به زودی به باشگاهی ترکیه ای منتقل خواهد شد.

 او روز یکشنبه اعلام کرد که با اتمام قراردادش با ویسل کوبه ای تیم را ترک خواهد کرد. این ستاره آلمانی در سال 2017 به این باشگاه ژاپنی پیوست و به عنوان یک ستاره به لیگ ژاپن منتقل شد و از آن زمان به بعد، بازوبند کاپیتانی تیمش را هم به بازو می بست و درکنار داوید ویا یکی از مهره های هجومی این تیم بود. پودولسکی حالا با انتشار پیغامی برای هواداران ویسل کوبه که در کانالهای رسمی باشگاه منتشر شد، با این هواداران خداحافظی کرد. او دراین پیغام نوشته:« همیشه و از اولین روز از حمایت حیرت آور شما بهره مند بودم تا اینکه با هم فاتح جام شدیم. هرگز فراموشتان نخواهم کرد.»

پودولسکی مجموعا 60 بازی با پیراهن ویسل کوبه در تمامی تورنمنتها برگزار کرد و برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده. حالا شنیده می شود که او در مسیر انتقال به لیگ ترکیه قرار دارد و احتمالا باشگاه آنتالیاسپور مقصد او خواهد بود؛ تیمی که تا چندی پیش ساموئل اتوئو برای آن بازی می کردو در حال حاضر خطر سقوط این تیم را تهدید می کند. در صورت انتقال پودولسکی به این باشگاه، این دومین تجربه حضور او در لیگ ترکیه خواهد بود. چرا که او بین سالهای 2015 تا 2017 نیز پیراهن گالاتاسرای را به تن می کرد.

6363