زلاتان هنوز نیامده، رکورد شکست

زلاتان هنوز نیامده، رکورد شکست

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیمویچ مهاجم سوئدی باشگاه میلان در برد امشب تیمش که با نتیجه 2-3 مقابل اودینزه رقم خورد رکورد جالب توجهی را به نام خودش به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی این درحالی است که ایبرا ، اخیرا بعد از چند فصل حضور در لیگ ام.ال.اس آمریکا به فوتبال اروپا بازگشته و پیراهن باشگاه روسونری را به تن می کند و با این برد، توانست تعداد بردهایش در رقابتهای سری آ را به عدد 150 برساند.

میلانی ها در سه دیداری که از زمان بازگشت زلاتان به تیمشان برگزار کرده اند، شکست ناپذیر بودند و ایبرای 38 ساله از ابتدای ژانویه در اردوی این تیم حضور دارد. 

دربازی امشب میلان، دو گل آنته ربیچ و یک گل از تئو ارناندز برد میلان را رقم زد تا آنها به دومین برد متوالی شان در سری آ برسند. زلاتان با وجودی که دراین بازی برای تیمش گلزنی نکرد، اما این برد برای او یک اتفاق به یادماندنی را رقم زد؛ حالا زلاتان سریعترین بازیکنی است که توانسته به رکورد 150 برد در سری آ (از زمانی که هر برد سه امتیاز داراست) برسد.

ایبرا که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای اینترمیلان و یوونتوس را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند، برای رسیدن به رکورد 150 برد، به حضور در 222 بازی نیاز داشت و استبان کامبیاسو در 230 بازی، به 150 برد دست یافته بود. لورنزو اینسینیه بازیکن ایتالیایی ناپولی هم در 232 مین بازی اش در سری آ، به مرز 150 برد دست یافته بود.

اولین دوره حضور زلاتان در سری آ به سال 2004 برمی گردد که در آن سال او از آژاکس آمستردام به یوونتوس پیوست و با این تیم دو قهرمانی در سری آ به دست آورد. او بعد از دو سال حضور دریووه، به اینتر منتقل شد و سه سال موفق را با این تیم سپری کرد.

درسال 2009 بود که ایبرا به بارسلونا منتقل شد و بعد از آن به میلان پیوست. او بعد از مدتی حضور درتیمهای پاری سن ژرمن، یونایتد و لس آنجلس گلکسی مجددا به میلان بازگشته و امیدوار است تا بتواند روسونری را به روزهای اوجش بازگرداند.

6363