گیگز: به خاطر ریزش موهایم دوست نداشتم در هوای بارانی بازی کنم

گیگز: به خاطر ریزش موهایم دوست نداشتم در هوای بارانی بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که یکی از مشکلات بزرگ زندگی رایان گیگز اسطوره ولز و منچستریونایتد مربوط به ریزش موهای او بوده است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا نشریه سان گزارشی منتشر کرده است که بر اساس آن اسطوره منچستریونایتد در کلینیک درمان ریزش مو در منچستر در حال رفع این مشکل است. گیگز در تلاش است تا جلوی ریزش موهایش را بگیرد. وی در این باره می گوید:" اولین باری که متوجه ریزش موهایم شدم بعد از بازی در آنفیلد در سال 2003 بد. گل زدم و وقتی وارد رختکن شدم انتظار داشتم که همه از من تعریف کنند اما اولین چیزی که شنیدم این بود که "موهایت در حال ریزش است."

گیگز می گفت که بعد از آن در این باره استرس پیدا کرده است:"کمی استرس می گرفتم. به خصوص وقتی می دانستم که بازی پخش تلویزیونی می شود یا باران می بارید. وقتی باران می بارید، با خودم می گفتم که ای کاش بازی نمی کردم. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم که موهایم را در کوتاه ترین شکل ممکن نگه دارم. فکر می کردم که هر چقدر موهایم کوتاه تر باشد، ریزش آن کمتر به چشم می آید."

سرمربی تیم ملی ولز می گوید که استرس عامل اصلی ریزش موی او بوده است:" فوتبال خیلی استرسی است. مدام تحت فشار هستی. بعد از شکست در یک بازی ممکن است که اتفاقات زیادی برایت رخ بدهد و انتقادهای زیادی ایجاد شود. فردی درونگرا بودم و دوست نداشتم که بقیه از ماجرای درمان ریزش موهایم خبردار شوند. اما برخی مطلع شده بودند و می پرسیدند که آی مو کاشته ام؟ "

گیگز در سال 2017 به کاشت مو پرداخت. خودش در این باره می گوید:" خیلی ساده بود و تقریبا نصف روز طول کشید. حتی هم تیمی هایم هم از این قضیه خبر نداشتند."