ترکیب اینتر در دیدار برابر لچه اعلام شد

ترکیب اینتر در دیدار برابر لچه اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم اینتر و لچه تا دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیستم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی لچه رو در روی یک دیگر قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان آنتونیو کونته امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران به مصاف لچه خواهند رفت. اینتر در حال حاضر 46 امتیاز از 19 بازی اخیر خود به دست آورده و با دو امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که این تیم تا هفته گذشته و پیش از تساوی برابر آتالانتا صدرنشین سری آ بود اما با از دست دادن دو امتیاز در آن بازی و پیروزی یوونتوس برابر حریف خود به رده دوم سقوط کرد. در سوی دیگر میدان لچه از شرایط خوبی برخودار نیست و تنها 15 امتیاز از 19 بازی گذشته خود به دست آورده و در رده هفدهم جدول رده بندی ایستاده است. آنها در چهار بازی اخیر خود نتوانسته اند حتی یک تساوی از رقبا به دست بیاورند و با شرایطی بحرانی قدم به دیدار امروز می گذارند. اینتر امیدوار است که با پیروزی در این بازی و همچنین امتیاز از دست دادن یوونتوس در دیدار برابر پارما بار دیگر به صدر جدول رده بندی برگردد. 

ترکیب اینتر در این دیدار بدین ترتیب است: هندانوویچ، گودین، دی فرای، اشکرینیار، کاندروا، بارلا، بروزوویچ، سنسی، بیراگی، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز

1070