هایراپتیان: رفتار بازیکنان پیکان با سرمربی جالب است

هایراپتیان: رفتار بازیکنان پیکان با سرمربی جالب است

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان جدید پیکان گفت: رفتار بازیکنان تیم با حسین فرکی برایم جالب است، آنها سرمربی را دوست دارند و می‌گویند انسان بسیار خوبی است.

به گزارش فوتبالی، آرام هایراپتیان در مورد عقدقرارداد با باشگاه پیکان و تجربه حضور در لیگ برتر اظهار داشت: حضور در فوتبال ایران برای من یک چالش جدید و جدی است. من سابقه بازی در لیگ روسیه و ارمنستان را در کارنامه دارم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در ایران داشته باشم.

وی افزود: پیکان برای من یک باشگاه جدید به شمار می‌رود و هنوز نتوانستم شناخت زیادی به دست بیاورم، چون یک تازه وارد هستم، اما اینجا آرامش خوبی دارد. از سوی دیگر، رفتار بازیکنان تیم با سرمربی (حسین فرکی) برایم جالب است. آنها سرمربی را دوست دارند و می‌گویند انسان بسیار خوبی است. کمتر دیده بودم که در یک تیم فوتبال، همه بازیکنان از سرمربی تعریف کنند و به او احترام بگذارند.

از هایراپیتان در خصوص شایعه مصدومیتش پرسیدیم که این طور پاسخ داد: من آسیب‌دیدگی کهنه‌ای داشتم که البته خیلی مهم نیست و بدون شک نمی‌تواند سد راه من شود. صدمه‌دیدگی برای هر بازیکنی در فوتبال حرفه‌‍ای پیش می‌آید و اجتناب ناپذیر است. من هم با چنین وضعیتی بیگانه نیستم. در تمرینات دو روز گذشته به خودم فشار نیاوردم، اما مشکلی برای ادامه کار ندارم.

این دروازه‌بان اهل کشور ارمنستان در مورد زندگی در ایران هم گفت: ارامنه زیادی در ایران زندگی می‌کنند و همیشه روابط خوبی بین ایرانی‌ها و ارمنی‌ها بوده است. به همین علت بعید می‌دانم مشکل خاصی در ایران برایم به وجود بیاید. البته تا به حال همه چیز آرام بوده و شرایط بسیار خوبی در تهران دارم. از سوی دیگر، بازیکنان ازمنستانی زیادی در لیگ ایران بازی کرده‌اند همه آنها به نیکی از زندگی در کشور شما یاد می‌کنند.

هایراپیتان در نهایت، با اشاره به ضعف مفرط پیکان در خط دروازه در نیم فصل اول تصریح کرد: من نمی‌دانم که در بازی‌های ابتدای فصل چه اتفاقاتی رخ داده، اما مطمئن هستم دروازه‌بان‌های خوبی در تمرین حاضر شده‌اند و رقابت خوبی با هم داریم. این موضوع را از مدل تمرین با دو دروازه‌بان دیگر متوجه شدم. در نهایت تصمیم کادرفنی است که چه کسی بازی کند و این انتخاب از اراده من خارج است. معتقدم یک بازیکن باید همیشه مطیع و در خدمت تیمش باشد.