توافق نهایی برانکو با فدراسیون فوتبال عمان

توافق نهایی برانکو با فدراسیون فوتبال عمان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فصل گذشته پرسپولیس، تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی عمان معرفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعضی از رسانه‌ها از برانکو به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نام می‌بردند، مربی محبوب هواداران پرسپولیس، امروز یا بهتر بگوییم نیم ساعت قبل به فدراسیون فوتبال عمان رفت تا مذاکرات نهایی را برای سرمربیگری تیم ملی این کشور انجام دهد.  نکته جالب برخی رسانه‌های عمانی تصویری منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به حضور برانکو در فدراسیون فوتبال این کشور باشد.

آنطور که صفحه توئیتر KooooraWaBas عمان از قول یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این کشور نوشته، برانکو سرمربی جدید تیم ملی عمان شده و دوشنبه هفته آینده با دستیارانش به عمان برخواهد گشت تا کارش در این کشور را شروع کند.

آشوک پاروهیت دبیر سرویس ورزش روزنامه مسقط دیلی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره آخرین وضعیت توافق برانکو با فدراسیون فوتبال عمان به این نکته اشاره کرده که  برانکو تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عمان معرفی خواهد شد.

با توجه به قطعی شدن حضور برانکو در تیم ملی عمان، احتمال انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، بیشتر از قبل شده و احتمالا تا چند روز آینده تکلیف نیمکت تیم ملی ایران هم معرفی خواهد شد هر چند هستند کسانی که معتقدند امیر قلعه‌نویی هم هنوز شانس هدایت تیم ملی را دارد.

1984