جعفری: در AFC قدرت و نفوذ نداریم

جعفری: در AFC قدرت و نفوذ نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: متاسفانه فوتبال ما در AFC قدرت و نفوذ ندارد و بابت این موضوع بارها ضرر کرده‌ایم.

به گزارش فوتبالی،حسن جعفری در گفت‌وگویی در ارتباط با تساوی تیمش برابر شاهین بوشهر و از دست دادن دو امتیاز برابر قعرنشین لیگ گفت: برای برد به بوشهر رفته بودیم ولی دو امتیاز حساس از دست دادیم. این در حالی است که می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیایم. در 20 دقیقه ابتدایی باید گل می‌زدیم، متاسفانه با اخراج بازیکن حریف سمت و سوی بازی تغییر کرد و در مجموع این بازی تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفت.

وی افزود: از زمانی که بازیکن حریف اخراج شد، حاشیه‌ها هم شروع شد و بازی خوابید، نیمه دوم هم که با تاخیر آغاز شد و هواداران شاهین مشکلاتی ایجاد کردند. بعد از 10 نفره شدن شاهین در برخی صحنه‌ها هم بابت داوری اذیت شدیم و در مجموع دو امتیاز حساس از دست دادیم. به دلیل شرایط جوی، در مشهد هم خوب تمرین نکرده بودیم، با این حال باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. باید در بازی‌های آینده این دو امتیازی که از دست دادیم را جبران کنیم.

مدافع شهر خودرو در خصوص بحث محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: احساس خوبی بابت این موضوع ندارم و نمی‌دانم چه باید بگویم. فوتبال باید از سیاست جدا باشد. در کشور ما ناامنی وجود ندارد و برخی کارشکنی‌ها باعث شده چنین تصمیمی در مورد تیم‌های ایرانی گرفته شود. متاسفانه فوتبال ما در AFC قدرت و نفوذ ندارد و بابت این موضوع بارها ضرر کرده‌ایم. نمی‌دانم این مشکل قرار است چگونه حل شود.

7655