یاغیگری های بی پایان بیل: ترک برنابئو در جریان برگزاری بازی

یاغیگری های بی پایان بیل: ترک برنابئو در جریان برگزاری بازی

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که داستان یاغی گری های گرت بیل پایانی ندارد. این ستاره ولزی تمایل چندانی ندارد که در دیدارهایی که در ترکیب تیمش قرار ندارد، تا پایان بازیها در ورزشگاه برنابئو مانده و به تماشای بازیهای هم  تیمی هایش بنشیند.

به گزارش فوتبالی، امشب بیل برای چهارمین بار در طول این فصل ، در حالی که هنوز بازی رئال مادرید در جریان بود وبه پایان نرسیده بود، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرد . امشب و در دقیقه 82 بازی رئال مادرید مقابل سویا بود که گرت بیل سوار بر خودرویش از ورزشگاه خارج شد. تا پیش از این در بازیهای رئال مادرید مقابل لگانس، بتیس و گالاتاسرای که در غیاب گرت بیل برگزار شده بود هم او قبل از اتمام مسابقه ورزشگاه را ترک کرده بود.

تصویر منتشره از بیل در حال ترک برنابئو قبل از آنکه داوربازی سوت پایان مسابقه را زده باشد، تدریجا تبدیل به یک تصویر تکراری شده است. زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به خاطر مسائل تکنیکی نام بیل را در لیست بازیکنان فراخوانده شده تیمش برای بازی با سویا قرار نداده بود و از همین رو بیل بازی را از روی سکوها دنبال می کرد. اما او زمانی که بازی هنوز در جریان بود و حدود 10 دقیقه تا پایان مسابقه باقی بود، ورزشگاه را ترک کرد.

 طبق قوانین داخلی باشگاه رئال مادرید، از بازیکنانی که در لیست مهره های فراخوانده شده به اردوی تیم نیستند توقع می رود که قبل از آغاز بازی در رختکن حضور بیابند و دست کم تا ده دقیقه مانده به پایان بازی در ورزشگاه بمانند.  این بدان معناست که این بازیکنان می توانند از دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کنند و از همین رو اقدام بیل، اقدامی خلاف قوانین باشگاه نبوده است و از همین رو بیل تا به امروز به این خاطر از سوی مسئولان باشگاه جریمه نشده است.

6363