طالقانی: بهترین تصمیم کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیاست

طالقانی: بهترین تصمیم کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیاست

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد بر تصمیم خود مبنی بر لغو میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پافشاری کند، بهترین تصمیم کناره‌گیری از این رقابت‌هاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، عبدالکاظم طالقانی امروز (شنبه) درباره تصمیم سیاسی AFC اظهار داشت: تصمیمی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیم‌های ایرانی گرفته شده، نه تنها درست نیست بلکه این نهاد در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند تصمیمی که گرفته شده سیاسی است و همان‌طور که مسوولان باشگاه‌های ورزشی اعلام کردند نباید زیر بار این تصمیم برویم.

طالقانی تصریح کرد: کشور ایران امن است و تاکنون مسابقات معتبر بسیاری را میزبانی کرده که همه از میزبانی و میهمان نوازی ایران رضایت کامل داشته‌اند.

وی در پایان گفت: به طور حتم عزت و اعتبار ایران عزیزمان مهم‌ترین مساله برای همه ماست و هیچ کس اجازه نمی‌دهد این  موضوع زیر سوال برود.

فدراسیون فوتبال روز جمعه ۲۷ دی‌ماه اعلام کرد نامه‌ای رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده که به موجب آن اعلام شده کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی‌طرف برگزار کند.

7413