جنجال بین مادر رابیو و فدراسیون فوتبال فرانسه بالاگرفت

جنجال بین مادر رابیو و فدراسیون فوتبال فرانسه بالاگرفت

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال فرانسه روز جمعه اعلام کرد که مدیران این فدراسیون تلاش زیادی انجام دادندتا جلسه ای میان آدرین رابیو، ستاره فعلی باشگاه یوونتوس و نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بگذارند تا در این جلسه در مورد بازگشت رابیو به اردوی خروسها صحبت کنند. 

به گزارش فوتبالی، اما جالب اینجاست که ورونیک رابیو، مادر و مشاور رابیو، مانع از انجام این جلسه شده است. رابیو که 6 بار پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرده در حال حاضر 25 سال سن دارد و بعد از آنکه حاضر نشد تا نامش را در لیست بازیکنان ذخیره تیم ملی کشورش قبل از جام جهانی 2018 ببیند، دیگر به اردوی تیم ملی کشورش بازنگشته است. او به همین خاطرهم در جام جهانی 2018 روسیه که با قهرمانی فرانسوی ها به پایان رسید غایب بود. مادر رابیو روز پنجشنبه اعلام کرد که هیچ تماسی با اقای لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نداشته و او را «دروغگو» نامید.

اما فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده که درست است که آقای لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه مستقیما با مادر رابیو صحبت نکرده؛ اما مادر رابیو هم با برگزاری جلسه ای میان پسرش و رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه مخالفت کرده و نگذاشته که پسرش با آقای لوگرائه صحبت کند. گویا مادر رابیو قصد داشته که شخصا و بدون حضور فرزندش با آقای لوگرائه دیدار کند و در پی پاسخ منفی مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه که خواهان حضور هر دو نفر (هم مادر رابیو و هم خود او بودند)، این جلسه کلا لغو شده است.

6363