تا مشخص نشدن آینده اش؛ کاوانی برای پی.اس.جی بازی نمی کند

تا مشخص نشدن آینده اش؛ کاوانی برای پی.اس.جی بازی نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی-  اینطور به نظر می رسد که جنجال ادینسون کاوانی در پاریس همچنان ادامه دارد؛ ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن که سران باشگاه اتلتیکومادرید به شدت خواهان جذب او در بازار زمستانی هستند، برای دومین بازی متوالی ، نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده توسط توماس توخل سرمربی تیمش نمی بیند.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در کنفرانس خبری تیمش قبل از مصاف با لوریان در جام حذفی فرانسه اعلام کرد که کاوانی یکی از چندین غایب تیمش دراین بازی خواهد بود.

توخل در پاسخ به سوالی درمورد کاوانی گفت:« من همیشه نگران این هستم که مصدومی در تیممان داشته باشیم؛ چون همیشه دوست دارم بازیکنانم را در زمین ببینم. اما کاوانی این هفته خوشحال و خوب بود. او مشکلاتی دارد و حس خوبی ندارد. ولی من چه کارمی توانم بکنم، جز اینکه شرایط را بپذیرم. امیدوارم که او به زودی بازگردد.»

نکته جالب توجه اینجاست که مشخص نیست که منظور توخل از این صحبتها چه بوده است؛ رسانه های فرانسوی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که ماجرای بازی نکردن کاوانی، یک «مصدومیت استراتژیک» و یا « نوعی تحت فشار گذاشتن» اوست و تاکید دارند که تا زمانی که تکلیف کاوانی روشن نشود، او را درترکیب تیم پاریسی نخواهیم دید

دراین میان توخل بارها اعلام کرده که امیدوار است که کاوانی در بازار زمستانی تیمش را ترک نکند. هفته گذشته هم یکی از مدیران ارشد اتلتیکو به پاریس سفر کرده بود تا برای به خدمت گرفتن کاوانی با مدیران این تیم مذاکره کند. سران پاری سن ژرمن برای فروش کاوانی 30 میلیون یورو طلب کرده اند ولی اتلتیکویی ها حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو هستند. این درحالی است که قرارداد کاوانی با پی.اس.جی در ماه ژوئن به پایان می رسد و در طول این فصل فرصت کمتری برای حضور درترکیب تیمش پیدا کرده است.

 از سوی دیگر سرمربی پاری سن ژرمن و هم تیمی های کاوانی می خواهند که او در تیمشان بماند. تیاگو سیلوا روز چهارشنبه در صحبتهایی گفته بود:« باشگاهی مثل پاری سن ژرمن که اهداف بزرگی دارد، باید ادینسون را در رختکن تیم حفظ کند. چرا که او هنوز قاتل تیم ماست و یک بازیکن فوق العاده است.»

6363