ترکیب رئال مادرید اعلام شد؛ غیبت مثلث هجومی و حضور یوویچ

ترکیب رئال مادرید اعلام شد؛ غیبت مثلث هجومی و حضور یوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال رئال مادرید از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیستم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سویا خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان زین الدین زیدان امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف شاگردان جولن لوپتگی، سرمربی سابق خود، خواهند رفت. رئال مادرید با 40 امتیاز از 19 بازی گذشته و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. رئالی ها در دیدار هفته گذشته خود برابر ختافه با 3 گل به پیروزی رسیدند. آنها همچنین هفته گذشته موفق شدند در فینال رقابت های سوپرگاپ اسپانیا و در ضربان پنالتی برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کنند. به همین دلیل امروز بازیکنان سویا پیش از بازی برای بازیکنان رئال مادرید تونل افتخار خواهند زد. سویا حریف دست و پا بسته ای برای رئال نخواهد بود. آنها از 19 بازی گذشته خود 35 امتیاز به دست آورده اند و در رده چهارم قرار دارند. جولن لوپتگی که فصل گذشته هدایت سفیدپوشان مادریدی را بر عهده داشت روی نیمکت این تیم حضور دارد و رگیلون نیز که سابقه بازی در رئال را دارد نیز در ترکیب این تیم حاضر است. مثلت هجومی رئال مادرید شامل ادن هازارد، گرت بیل و کریم بنزما در این بازی نیز در ترکیب تیم حضور ندارند اما مهاجم فرانسوی روی نیمکت قرار گرفته است. 

ترکیب رئال مادرید در این دیدار بدین ترتیب است: کورتوا، کارواخال، واران، میلیتائو، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وازکز، یوویچ رودریگو