ترکیب منچسترسیتی اعلام شد، بازگشت استونز

ترکیب منچسترسیتی اعلام شد، بازگشت استونز

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال منچسترسیتی از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان کریستال پالاس خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران رو در روی کریستال پالاس قرار خواهند گرفت. سیتیزن ها در حال حاضر با کسب 47 امتیاز از 22 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و با 14 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین نزدیکترین دنبال کننده تیم کلوپ به شمار می روند. سیتی هفته گذشته موفق شد با نتیجه پر گل 1 - 6 برابر استون ویلا به پیروزی برسد. آنها در سه هفته اخیر رقابت های لیگ برتر پیروز میدان بوده اند و آخرین بار برابر ولورهمپتون با نتیجه 2 - 3 شکست را پذیرا شدند اما پیروزی در این دیدار نیز آنها را چندان به لیورپول نزدیک نمی کند و تنها می توانند امیدوار باشند که یونایتد مانند بازی رفت در بازی این هفته نیز از صدرنشین بلامنازع جدول رده بندی امتیاز بگیرد تا فاصله این تیم با لیورپول کمتر شود. از سوی دیگر کریستال پالاس نیز با 29 امتیاز از 22 بازی گذشته در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی می تواند به صورت موقت تا رده ششم جدول رده بندی بالا آمده و جای شفیلد یونایتد را بگیرد. 

ترکیب منچسترسیتی در این دیدار بدین ترتیب است: ادرسون، کانسلو، استونز، فرناندینیو، مندی، دی بروین، گوندوغان، داوید سیلوا، برناردو سیلوا، آگوئرو، رحیم استرلینگ