صیادمنش: برای صعود به المپیک همه کار کردیم، اما نشد

صیادمنش: برای صعود به المپیک همه کار کردیم، اما نشد

پایگاه خبری فوتبالی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت: بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود به کار گرفتند تا به المپیک صعود کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش فوتبالی،  اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال امید در خصوص ناکامی این تیم در صعود به المپیک توکیو گفت: متاسفانه به دلیل تفاضل گل کمتر، نتوانستیم به المپیک صعود کنیم. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را انجام دادند تا سهمیه المپیک بگیرند، اما نشد.  

صیادمنش در واکنش به اینکه گفته می‌شود تیم امید به اندازه کافی بازی تدارکاتی نداشته و بازیکنان هماهنگ نبودند گفت: مسلما اگر می‌توانستیم بازی‌ تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم، نتایج بهتری می‌گرفتیم. تمام بازیکنان تیم‌های دیگر به یک یا ۲ سال در کنار هم بازی کرده بودند. من بدون هیچ بازی تدارکاتی، در آخرین اردو به تیم اضافه شدم. خیلی از بازیکنان دیگر هم یک هفته یا یک ماه با تیم بودند.

بازیکن تیم ملی امید در پاسخ به این پرسش که تغییر کادرفنی تا چه اندازه در نتایج تیم تاثیرگذار بوده گفت: من به اندازه کافی در اردو‌های تیم امید نبودم و فقط در یکی - ۲ اردو حضور داشتم. بازیکنانی که در اردو بودند، بهتر می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند.  

او افزود: استیلی هر کاری در توانش بود انجام داد و اینکه بگوییم او کم کاری کرده، بی انصافی است.

صیادمنش درباره دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: برای پیگیری کار‌های خروج از کشور به فدراسیون آمدم تا بتوانم به تمرینات تیمم ملحق شوم. به احتمال زیاد در پایان فصل به فنرباغچه باز می‌گردم.   

9697