عکس / مسی شبیه کدام شخصیت کارتونی والت دیزنی است؟

عکس / مسی شبیه کدام شخصیت کارتونی والت دیزنی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، نیز مانند بسیاری از افراد معروف در روزهای اخیر درگیر استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام خود شده است. 

به گزارش فوتبالی، شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیرا یک قابلیت به برنامه خود اضافه کرده است. نحوه استفاده از این قابلیت بدین صورت است که موتورهای هوشمند این برنامه با گرفتن فیلم و قرار دادن دوربین روی حالتی خاص به هر فرد می گویند که به کدام یک از شخصیت های معروف و محبوب کارتون های والت دیزنی شباهت دارد. در روزهای اخیر هنرمندان، ورزشکاران و افراد سرشناس بسیاری از این قابلیت استفاده کرده و نتیجه را با هواداران و دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته اند. 

حالا لیونل مسی نیز به جمع این افراد اضافه شده است. کاپیتان بارسلونا که بیشتر اوقات فراغت خود را در خانه و به همراه همسر و سه پسرش می گذراند، تصاویری از خود به همراه متئو، فرزندش، منتشر کرده که با استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام درست شده است. موتور هوشمند این برنامه، لیونل مسی را شبیه به جان اسمیت، شخصیتی در کارتون معروف پوکوهانتس، تشخیص داده است. همسر لیونل مسی تصاویر بسیاری از این بازیکن به همراه سه فرزندش در حین استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام منتشر کرده است. 

1070