طعنه مورینیو به کونته: اینتر دو تیم کامل دارد

طعنه مورینیو به کونته: اینتر دو تیم کامل دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، در اظهارنظری طعنه آمیز به آنتونیو کونته مدعی شده که اینتر در حال حاضر دو تیم کامل را در اختیار دارد تا بتواند برای قهرمانی در دو رقابت تلاش کند. 

به گزارش فوتبالی، مذاکرات دو باشگاه اینتر و تاتنهام در روزهای اخیر برای انتقال کریستین اریکسن به سری آ ادامه داشته و گفته می شود که پیشنهاد اولیه اینتر برای خرید این بازیکن 10 میلیون یورو بوده و پس از آن به 15 میلیون یورو رسیده است. با این حال سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری خود در حالی بار دیگر به کونته طعنه زد که در زمان حضور این دو مربی در لیگ برتر نیز بارها حاشیه هایی بین آنها پیش آمده بود. مورینیو در آستانه دیدار برابر واتفورد گفت: " اینتر واقعا عالی به نظر می رسد. آنها حالا تقریبا دو تیم کامل در اختیار دارند. شاید با یکی برای قهرمانی در سری آ تلاش کنند و با دیگر برای قهرمانی در لیگ اروپا بجنگند اما به هرحال در حال حاضر عالی هستند. " 

مورینیو همچنین درباره رابطه فعلی خود با باشگاه اینتر که روزهای خوبی را در آن سپری کرده، گفت: " این اینتر من است. اینتر من اینتر موراتی بود. این اینتر من نیست. من هیچ ارتباطی با این افراد ندارم و دخالتی در این موضوع نیز نخواهم داشت. هیچ چیز نمی تواند احساس من به اینتر را تغییر دهد. امکان ندارد که ایجاد موقعیتی خاص با یک بازیکن بتواند احساس من به یک باشگاه یا هواداران را تغییر دهد. چنین چیزی ممکن نیست. "

1070