کنایه کاراگر به منچستر سیتی: اگر یک کشور پول لیورپول را می‌داد ما هم قهرمان می‌شدیم!

کنایه کاراگر به منچستر سیتی: اگر یک کشور پول لیورپول را می‌داد ما هم قهرمان می‌شدیم!

پایگاه خبری فوتبالی – جیمی کاراگر به منچستر سیتی کنایه زده و گفته که لیورپول در صورت حمایت مالی کامل یک کشور می‌توانست فاتح لیگ برتر شود. اشاره مستقیم او به منچستر سیتی و رابطه این باشگاه با خانواده سلطنتی ابوظبی است.

کاراگر که تنها در لیورپول بازی کرد، 17 سال را در این تیم به میدان رفت و با آنها فاتح دو جام حذفی، سه جام اتحادیه، و یک لیگ قهرمانان شد. او دو بار هم به عنوان بازیکن سال لیورپول انتخاب شد. با این حال، کاراگر نتوانست با لیورپول قهرمان لیگ برتر شود.

او پیش‌تر گفته بود لیورپول فوق ستاره نمی‌خرد، بلکه آنها را می‌سازد. همین باعث شد در شبکه‌های اجتماعی به او بتازند و بگویند که سیتی بازیکنانش را از باشگاه‌های بزرگ نخریده است. اما کاراگر در جواب گفت که منچستر سیتی رحیم استرلینگ را از باشگاهی خریده که شش بار فاتح لیگ قهرمانان شده است (لیورپول).

در جواب به کاراگر نوشتند: «استرلینگ لیورپول را ترک کرد چون می‌خواست مدال لیگ برتر را داشته باشد، و حالا دو بار بیشتر از تو قهرمان لیگ برتر شده است». کاراگر هم گفت: «خب، من هم فکر می‌کنم می‌توانستم خوش‌شانس باشم و با لیورپول یک قهرمانی کسب کنم، به شرط آن که یک کشور پول ما را پرداخت می‌کرد.»

8444