گواردیولا در مورد میهمانی جنجالی بازیکنانش: من در جریان بودم

گواردیولا در مورد میهمانی جنجالی بازیکنانش: من در جریان بودم

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی روز شنبه درساعت 18.30 در ورزشگاه اتحاد میزبان کریستال پالاس خواهد بود. در آستانه این بازی حساس پپ گواردیولا سرمربی سیتی در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گواردیولا اگر می خواهند همچنان کورسوی امیدشان برای قهرمانی دررقابتهای این فصل لیگ برتر را حفظ کنند،باید هر سه امتیاز این بازی را مال خود کنند. گواردیولا درجریان این کنفرانس خبری درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد که این گزیده ای از صحبتهای پپ است:

*باخت 3-2 مقابل کریستال پالاس در سال گذشته: می توانی ببری یا ببازی ولی ما بارها مقابل کریستال پالاس بازی کرده ایم و تنها یک بار مغلوب آنها شده ایم. ما دیروز و امروز خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم و می خواهیم به بهترین نحو ممکن در این بازی حاضر شویم تا یک برد دیگر به دست بیاوریم.

*میهمانی بازیکنان سیتی بعد از بازی با استون ویلا : من درجریان این میهمانی بودم. وقتی بازیکنان وقت آزاد دارند، وقتی با هم شام می خورند؛ من می دانم و خوشحال می شوم که بازیکنانم بیرون از باشگاه در کنار هم هستند و گاهی در خانه و گاهی در رستوران گرد هم جمع می شوند؛ این اتفاق خیلی خوبی است.

*هاجسون، مربی کریستال پالاس و مربیگری در سن 72 سالگی: قطعا او را تحسین می کنم. این فوق العاده است که او هنوز صبوری لازم را برای مربیگری دارد. این حیرت آور است و عملکرد هاجسون هم بسیار خوب است. ما نمی توانیم شرایط کریستال پالاس در زمانی که او هدایت این تیم را در دست گرفت را فراموش کنیم؛ در آن زمان کریستال پالاس هیچ امتیازی نداشت و همه به سقوط این تیم فکر می کردند. اما هاجسون عملکرد خیلی خوبی داشت و برای من افتخار بزرگی است که او را مجددا می بینم.

*مصدومیتهای سانه و لاپورت: لروی هنوز با ما تمرین نمی کند ولی اوضاع او خیلی خوب پیش می رود واحتمالا هفته دیگر به جمع ما بازخواهد گشت. لاپورت هم به تمرینات گروهی برگشته است.

*ادامه حضور در دنیای مربیگری در سن 72 سالگی: وقتی بازنشسته می شوی، کنجکاوی های دیگری برایت پیش می آید؛ مشکل زمانی از راه می رسد که دیگر هیجانی نداشته باشی و بدون آنکه کاری بکنی در خانه بنشینی. اما اگر بعد از تمام کارهایی که انجام داده ای، به سراغ لذت بردن از مسائل دیگری بروی، چرا باید مشکلی وجود داشته باشد؟ من علایق دیگریه م دارم و با خودم فکر می کنم که زمانی که از مربیگری خداحافظی کردم به سراغشان می روم؛ ولی هنوز از مربیگری لذت می برم

*احتمال انتقال استونز به آرسنال: من درمورد هیچ شایعه ای صحبت نمی کنم؛ چه درمورد بازیکنان خودم باشد و چه درمورد بازیکنان دیگر. آیا می خواهیم 500 میلیون یورو بازیکن بخریم؟؟؟ من به این سوالات جواب نمی دهم.

6363