صلاح: اگر بخواهم فقط خودم گل بزنم، حریفان راحت دستم را می خوانند

صلاح: اگر بخواهم فقط خودم گل بزنم، حریفان راحت دستم را می خوانند

پایگاه خبری فوتبالی- محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در صحبت هایی اعلام کرد که هیچ رقابتی میان او و سادیو مانه در ترکیب قرمزپوشان وجود ندارد و آمار و ارقام موجود اثبات می کند که او اصلا بازیکن خودخواهی نیست.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر بسیاری از منتقدان محمد صلاح را به خودخواهی متهم کرده اند و معتقدند که او در بسیاری مواقع توپ را به هم تیمی هایش پاس نمی دهد و فقط قصد دارد تا خودش از موقعیتها بهره ببرد.

اما صلاح در صحبتهایی این انتقادات را رد کرده وگفته که اصلا اینگونه نیست. صلاح در سوال و جوابی که با اسکای سپورتس انجام داد در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا با مانه بر سر زدن گلهای بیشتر رقابت دارد یا خیر به شوخی گفت:«بله بله؛ قطعا من برنده ام.» و در ادامه با جدیت گفت:« نه، اصلا ما اینگونه به مسائل نگاه نمی کنیم. اگر هیچ کدام از ما به گل نرسیم و بازی 0-0 تمام شود (البته این اتفاقی است که به ندرت رخ می دهد)، حسابی عصبانی می شویم و از این موضوع ناراحت می شویم. ولی وقتی ما در زمین هستیم و تیم پیروز می شود، حس فوق العاده ای است.»

اما آمار و ارقام، اتهام خودخواه بودن صلاح را تائید می کنند. چرا که از زمان انتقال او به لیورپول در سال 2017، هیچ بازیکنی در لیگ برتر به اندازه صلاح موقعیت گل نداشته و یا پاس گل دریافت نکرده است. صلاح در ادامه دراین رابطه گفت:« گاهی وقتها افراد تو را فقط از روی گلهایت قضاوت می کنند ولی واقعیت چیز دیگری است. من فکر می کنم که هم تیمی هایم نیز از این رویه خوشحالند. تا زمانی که حس کنم که موقعیت خلق می کنم و به آنها پاس گل می دهم خیلی خوب است. شاید افراد زیاد برروی پاس گلهایی که من می دهم تمرکز نکنند ولی واقعیت این است که من دادن پاس گل را به اندازه گلزنی دوست دارم.»

صلاح ادامه داد:« در بازی اخیرمان مقابل تاتنهام، من به فیرمینو یک پاس گل دادم و واقعا خوشحال شدم که او به گل رسید. بدون پاس گل، نمی توانی به پیروزی برسی. من نمی توانم فقط برروی گلزنی خودم تمرکز کنم. چون دراین صورت فوتبالم خیلی تغییر نخواهد کرد و حریفان خیلی سریع می توانند دست مرا بخوانند. اگر گاهی وقتها که توپ به من می رسد، موقعیتی خلق کنم یا توپ را به هم تیمی ام برسانم، می توانم بازیکنان حریف را گیج کنم. زبل بودن همین است.»

این بازیکن مصری در ادامه گفت:« وقتی می خواهی در سطحی بالا بازی کنی، و وقتی می خواهی جامهای قهرمانی و افتخارات فردی را به دست بیاوری، همیشه فشارهای زیادی برروی توست. قطعا سطح توقعات بالاست ولی بهترین راه برای مدیریت کردن این شرایط این است که تمرکزت را برروی کارت قرار دهی و در هر بازی در مسیر صحیح پیش بروی.»

6363