شاهرودی: هرکسی بگوید تیم امید برنامه نداشته، خودش را گول زده است!

شاهرودی: هرکسی بگوید تیم امید برنامه نداشته، خودش را گول زده است!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا شاهرودی پس از بازگشت به ایران درباره شرایط تیم مامید در مسابقات توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، رضا شاهرودی دستیار حمید استیلی پس از بازگشت کاروان تیم ملی امید به ایران با سوال خبرنگار فوتبالی راجع به عارف غلامی و غیبت او مواجه شد که در پاسخ گفت: نظر شما این است که نبودن غلامی به ما ضربه زده اما نظر من این نیست و من این سوال را پاسخ نمی دهم‌. موضع من فقط بحث فنی بوده و دوستان دیگر کادر فنی هم با من هم نظر بودند. غیبت عارف غلامی فقط فنی بود. لطفا این موضوع را تمام کنیم و دیگر راجع به آن صحبت نکنیم. 

وی ادامه داد: ما دو هفته بچه ها را به طور کامل در اختیار داشتیم اما تیم های دیگر دو ماه و در کنار آن اردوهای بسیاری هم برگزار کردند. ما تلاش خودمان را کردیم و فکر نمی کنم عملکرد بدی داشتیم. وقتی بازیکن در سه قدم توپ را گل نمی کند ارتباطی به کادر فنی ندارد. ما اگر بازی با ازبکستان پیروز میشدیم همه چیز خوب میشد. یادمان نرود که ازبکستان چند سال پیش قهرمان این بازی ها شده بود. اگر منتقدان خواستند ما اسناد تلاش هایمان چه به صورت تئوری و چه عملی را در اختیارشان می گذاریم. ما کاملا تیم ها را آنالیز کردیم‌. ما خودمان بازیکن ملی بودیم و می دانیم که کدام بازیکن خوب است و کدام نیست. مثلا بازی با ازبکستان شماره ۹ آنها بسیارخوب بود که او را بستیم. در بازی با کره جنوبی هم همینطور که دو هافبک بازیسازشان را بستیم. هرکسی بگوید تیم امید برنامه ای نداشت به نظرم خودش را گول می زند. فقط از مردم عذرخواهی می کنم که توپ هایمان وارد گل نشد. از همه بازیکنان و کادر فنی، تدارکات، کادر پزشکی و ... تشکر می کنم. 

وی تاکید کرد: همه پیشکسوتان قابل احترام هستند. شنیدم عده ای مصاحبه کردند و تیم امید را نقد کرده اند. فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده و هر تیمی تاکتیک خاص خودش را دارد. هرکسی مصاحبه و نقد می کند همراه ما نبوده و از شرایط و جزییات تیم بی اطلاع بوده و برای خودش داستان بافی می کند. من به همه آنها احترام می گذارم اما گذشت آن دورانی که مربی به رختکن می رفت و به بازیکنانش می گفت تیم مقابل آمده که شما را ببرد و شما نگذارید! پس تاکتیک چی؟! خدارا شکر ما تاکتیک داشتیم و این موارد را در برنامه های زنده منتشر می کنیم تا همه بدانند ما چیکار کردیم.

4344