لائوتارو : علاقه بارسا به جذبم یعنی کارها را خوب پیش می برم

لائوتارو : علاقه بارسا به جذبم یعنی کارها را خوب پیش می برم

پایگاه خبری فوتبالی- لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان در صحبتهایی درمورد آینده اش و شایعاتی که مبنی بر احتمال انتقالش به بارسلونا به گوش می رسد اظهارنظر کرده و اعلام کرده که در میلان راضی و خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 22 ساله آرژانتینی که دو سال پیش از راسینگ کلاب به اینترمیلان منتقل شده، در نیم فصل اول رقابتهای امسال عملکرد خیره کننده ای داشته و در سری آ 10 گل برای اینتر به ثمر رسانده و نقش پررنگی در قرار گرفتن اینتر در رده دوم جدول سری آ داشته است.

این روزها گمانه زنی هایی درمورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به باشگاه بارسلونا به گوش می رسد ولی لائوتارو در صحبتهایی اعلام کرده که این ابراز تمایل نشانه آن است که اوضاع در اینتر برای او به خوبی پیش می رود.

او در گفتگو با TyC سپورتس درباره ابراز تمایل بارسا به جذبش گفته:« این روزها من با پیراهن اینتر مشغول جنگیدن هستم. در اینجا واقعا خوشحالم و هواداران مرا دوست دارند. اگر این شایعات به گوش می رسد بدان معناست که من کارهایم را درست انجام می دهم و باید به این رویه ادامه دهم. این ذهنیتی است که من هرروزم را با آن سپری می کنم. در کمال آرامش هستم  و دراینتر احساس راحتی می کنم.»

 آنتونیو کونته سرمربی اینتر، لائوتارو مارتینز را در کنار روملو لوکاکو به زمین می فرستد و این زوج توانا در تمامی رقابتهای این فصل روی هم 33 گل زده اند.

مارتینز درمورد بازی کردن زیرنظر کونته گفته:« در اینتر خیلی چیزها عوض شده؛ یک سرمربی جدید روی کار آمده که تک تک بازیها را با شیوه خاص و متفاوتی زندگی می کند. او از روز اول باعث پیشرفت ما شده و بازیکنان تیم را متقاعد کرده تا تمام توانشان را به کار بگیرند و نتیجه زحمات او را می توان در عملکرد اینتر دید.»

مارتینز در صحبتهایی ابراز امیدواری کرده که بتواند به اندازه هم وطنانش، مسی و آگوئرو در دنیای فوتبال به موفقیت برسد:« امیدوارم که بتوانم به موفقیتهایی که مسی و آگوئرو رسیده اند، دست بیابم. این دو هم تیمی های من در تیم ملی آرژانتین هستند و بازی کردن در کنار آنها واقعا باعث شادی و نشاط است. عملکرد آنها حیرت آور است و این دو باعث رشد و پیشرفت فوتبال آرژانتین شده اند. برای من یک رویاست که بتوانم از کارنامه ورزشی آنها تقلید کنم.»

 6363