با: اگر مانه خودش را بالاتر از مسی بداند، به او سیلی می زنم

با: اگر مانه خودش را بالاتر از مسی بداند، به او سیلی می زنم

پایگاه خبری فوتبالی- دمبا با، مهاجم سابق چلسی ونیوکاسل بر این باور است که سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول بیش از لیونل مسی شایسته فتح توپ طلای سال 2019 بوده.

به گزارش فوتبالی، دمبا با در گفتگو با روزنامه ایندیپندنت به این نکته اشاره کرده که توپ طلای سال 2019 با بی عدالتی به لیونل مسی رسیده و مانه بیش از او شایستگی فتح این جایزه را داشته . سادیو مانه در فصل 19-2018 با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و جایزه کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص داد ولی در رنکینگ توپ طلا در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دمبا با در این رابطه گفته:« این روزها ما خیلی درمورد آمار و ارقام صحبت می کنیم. من براین باور هستم که سادیو مانه افتخارات فردی و تیمی و آمار بهتری نسبت به مسی داشت و می بایست توپ طلا به او می رسید. البته معتقدم که اگر آمار مانه در سال 2019 را نادیده بگیریم، مسی می توانست فاتح توپ طلا شود؛ ولی باید این را درنظر داشت که مانه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ شده و فصلی حیرت آور را پشت سرگذاشت و آقای گل لیگ برتر شد. این حیرت آور است... به علاوه اینکه ا ودر تمام بازیهای تیم سرنوشت ساز بود. به نظرم او می بایست توپ طلای 2019 را می برد.»

دمبا با ادامه داد:« من با خیلی از بازیکنان دراین باره صحبت کرده ام. آنها می گویند بله ولی مسی بازیکن بهتری است. بله این را همه می دانند. حتی اگر سادیو مانه به پیش من بیاید و بگوید که او بهتر از مسی است، من به او سیلی می زنم و به او می گویم ساکت شو پسر، برو سرجایت بنشین.. ولی در سال 2019 از نظر من مانه فصل بهتری را نسبت به مسی پشت سرگذاشت.»

دمبا بای 34 ساله این روزها در تیم باشاکشهیر ترکیه بازی می کند و در ادامه صحبتهایش درمورد شرایط چلسی زیرنظر فرانک لمپارد صحبت کرد و گفت:«خوشحال می شوم اگر چلسی این رویه را ادامه دهد. بازیکنان جوان این تیم هرهفته در حال اثبات توانایی هایشان هستند. آنها به اندازه بازیکنان 27 و28ساله باتجربه نیستند و شاید چلسی چند بازیکن باتجربه تر را به خدمت بگیرد تا به این جوانان در مسیر برد در بازیهای مهم کمک کنند. ولی این بدان معنا نیست که آنها صدها میلیون یورو خرج کنند. من فکر می کنم که چند خرید جزئی به این تیم کمک خواهد کرد. براین باور هستم که اگر مدیران باشگاه اجازه دهند که لمپارد کارش را انجام دهد سال آینده آنها برای فتح جامهای بزرگ خیز برخواهند داشت. واقعا به لمپارد اعتقاد دارم.»

6363