هازارد جایزه کفش طلایی فوتبال بلژیک را دریافت کرد

هازارد جایزه کفش طلایی فوتبال بلژیک را دریافت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد برای سومین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن بلژیکی شاغل در خارج از فوتبال این کشور را از آن خود کرد.

به گزارش فوتبالی، در نظرسنجی جایزه "کفش طلایی" توسط نشریه بلژیکی HLN، ادن هازارد بالاتر از کوین دی بروینه از منچسترسیتی و روملو لوکاکو از اینتر قرار گرفت و این جایزه را از آن خود کرد. بازیکن اسبق چلسی در این فصل در رئال مادرید آن طور که باید و شاید ظاهر نشده چرا که دو مصدومیت شدید گریبانش را گرفته و فعلا در حال ریکاوری از مصدومیتش است. ادن که در دو فصل اخیر هم جایزه را از آن خود کرده بود این بار 458 امتیاز کسب کرد تا بالاتر از بازیکن سیتی با 348 و بازیکن اینتر با 248 رای قرار بگیرد. هازارد که در حال ریکاوری از مصدومیتش است در مراسم حضور پیدا نکرد اما از طریق تماس ویدئویی به خاطر دریافت این جایزه تشکر کرد.

هازارد در سال 2019 توانست با چلسی قهرمان لیگ اروپا و بهترین بازیکن مسابقات شود. او جایزه "شیطان سرخ سال 2019" به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی بلژیک در سال گذشته را نیز از آن خود کرده بود. این ستاره در ترکیب رئال مادرید در این فصل فقط سیزده بازی داشته که توانسته یک گل و چهار پاس گل داشته باشد اما نتوانسته کیفیت واقعی عملکردش را به علت دو مصدومیت شدید ارائه بدهد.