گزارش سایت باشگاه بایرن مونیخ درباره علی دایی در آستانه بازی با هرتابرلین

گزارش سایت باشگاه بایرن مونیخ درباره علی دایی در آستانه بازی با هرتابرلین

پایگاه خبری فوتبالی- سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه اولین بازی‌ این تیم در نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا گزارشی از اسطوره فوتبال ایران منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی یکشنبه شب در اولین بازی‌اش از نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگای آلمان در خانه هرتابرلین به میدان خواهد رفت که سایت رسمی این باشگاه آلمانی در گزارشی به معرفی بازیکنانی پرداخته که در تاریخ این باشگاه برای هر دو تیم بایرن و هرتابرلین بازی کرده‌اند که در این بین نام علی دایی در کنار اندرسون اوتل، ایویکا اولیچ و ساندرو واگنر دیده می‌شود.

در گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ آمده است: «علی دایی در تابستان 1998 از آرمینیا بیلفلد به بایرن مونیخ ملحق شد و در 32 بازی که برای باواریایی‌ها به میدان رفت، 6 گل به ثمر رساند و با این تیم یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرد. این مهاجم ایرانی پس از یک فصل حضور در بایرن مونیخ به هرتابرلین ملحق شد و به مدت چهار فصل در این تیم پایتخت‌نشین حضور داشت و پس از آن راهی الشباب امارات شد و در نهایت در سال 2007 در کشورش (با تیم سایپا) کفش‌هایش را آویخت. رکورددار بیشترین بازی ملی ایران و بهترین گلزن این تیم، به حرفه مربیگری روی آورده، اما در حال حاضر تیم ندارد».

7413