زمان قطعی بازی برگشت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

زمان قطعی بازی برگشت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا در مراسمی در روز چهارشنبه در شهر لندن اعلام کرد که ال کلاسیکوی دور برگشت میان رئال مادرید وبارسلونا در روز یکشنبه یازدهم اسفند ساعت 23:30 (به وقت ایران) در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازی رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت با وجود تاخیر و مشکلات امنیتی در نهایت برگزار شد که کار با تساوی بدون گل به اتمام رسید. بازی رفت در ابتدا قرار بود که برای خوشایند بازار آسیایی در ساعات ظهر برگزار شود اما در نهایت این مسابقه به شب موکول شد و حالا بازی برگشت نیز در ساعات پایانی شب برگار می شود. 

حذف بارسلونا از نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا توسط اتلتیکو مانع از آن شد که تیم کاتالان رو در روی رئاال مادرید قرار بگیرد و به نظر می رسد که دومین تقابل رئال مادرید و بارسلونا در این فصل در لالیگا خواهد بود مگر آن که دو تیم در مراحل بعدی جام حذفی اسپانیا رو در روی همدیگر قرار بگیرند.

در حال حاضر رئال و بارسا در پایان دور رفت لالیگا هر دو 40 امتیازی هستند و رقابت داغی را برای قهرمانی دارند. به همین خاطر بازی رو در روی دو تیم حائز اهمیت بسیاری خواهد بود چرا که در صورت تساوی امتیازات، بازی رو در رو مورد توجه قرار خواهد گرفت.