پسر سرمربی جدید بارسلونا: قبلا طرفدار رئال مادرید بودم

پسر سرمربی جدید بارسلونا: قبلا طرفدار رئال مادرید بودم

پایگاه خبری فوتبالی - لارو ستین پسر سرمربی جدید بارسلونا در مصاحبه ای در مورد حضور کیکه روی نیمکت تیم کاتالان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لارو که در تیم سن آندرو در لیگ محلی کاتالونیا بازی می کند، در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت :" نمی دانم که حضور در بارسلونا رویای پردم بود یا نه اما قطعا امید زندگی او بود. از طریق شبکه های اجتماعی فهمیدم که پدرم برای هدایت بارسلونا انتخاب شده است. بعد از آن به او زنگ زدم و پرسیدم. شرایط طوری شده که گاهی اخبار در شبکه های اجتماعی زودتر از اطلاع دادن به نزدیکان منتشر می شود."

پسر سرمربی بارسلونا در مورد علایق خودش و پدرش هم صحبت کرد:" من قبلا و در بچگی طرفدار رئال مادرید بودم اما وقتی مسی را دیدم نظرم عوض شد. حالا بارسایی هستم اما فقط به خاطر مسی. پدرم در حال حاضر هدایت بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین تیم های اروپا را به عهده دارد. در بارسا باید با مسی، سوارز و دیگر ستارگان کار کند. اخلاق پدرم؟ اگر نیاز باشد عصبانی بشود، می شود. اما شخصیتی صمیمی دارد و سعی می کند که هر زمان که لازم است، به دیگران کمک کندو"

لارو در مورد احساسات پدرش در مورد انتخاب شدن به عنوان سرمربی بارسلونا گفت:" از زمان انتخابش، وقت نشده که با آرامش با هم صحبت کنیم. ما در یک روستای کوچک با هم زندگی می کردیم که در آن جا گاوها، بزها و ... وجود دارند و به همین خاطر پدرم در کنفرانس مطبوعاتی آن صحبت ها را داشت و گفت که روز قبلش با گاوها بوده و سرنوشت طوری رقم خورده که سرمربی بارسا شود."