خشم نویر از مدیران بایرن مونیخ؛ آغاز مذاکرات با یوونتوس

خشم نویر از مدیران بایرن مونیخ؛ آغاز مذاکرات با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر دروازه بان آلمانی شاید آخرین ماه های خود را به عنوان بازیکن بایرن مونیخ داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی از جذب الکساندر نوبل دروازه بان شالکه به شدت عصبانی است. نوبل در تابستان آینده به بایرن ملحق می شود و قرار است که به تدریج جانشین نویر در ترکیب تیم آلمانی شود.

در قرارداد نوبل با بایرن مونیخ بندی وجود دارد که بر اساس آن بای درد فصل اولش حداقل 15 بازی انجام بدهد. باواریایی ها این بند را پذیرفته اند تا نوبل به تدریج برای حضور در ترکیب تیمشان آماده شود اما این مسئله به شدت نویر را عصبانی کرده و او بحث شدیدی با حسن سالیحمیدزیج، مدیر ورزشی بایرن داشته است.

فرانس فوتبال گزارش داده است که مانوئل نویر گفته است که حاضر نیست که شرایطش در دروازه بایرن را با شخص دیگری تقسیم کند و می خواهد در همه مسابقات شامل بازیهای دوستانه فیکس باشد و به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نخواهد آمد. نویر در سن 33 سالگی حس می کند که هیچ دلیلی وجود ندارد که جایگاهش در تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ به خطر بیافتد.

گفته می شود که نویر مذاکراتی را با یوونتوس آغاز کرده است تا جانشین بوفون در ترکیب این تیم شود. در این فصل اولرایش دروازه بان دوم بایرن حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. نویر در 26 بازی فصلش 31 گل دریافت کرده است.