پیام ویژه کاسیاس برای دروازه‌بانی که به سرطان خون مبتلا شد

پیام ویژه کاسیاس برای دروازه‌بانی که به سرطان خون مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید که در سال 2019 مصائب زیادی را تجربه کرد و دچار عارضه قلبی شده بود، در حال حاضر منتظر است تا مشخص شود که آیا شانسی برای بازگشت به دنیای فوتبال خواهد شد یا نه. این در حالیست که همسر دروازه بان پورتو هم دچار سرطان  شده است.

به گزارش فوتبالی، این دو بیماری باعث شده است تا کاسیاس بیشتر حواسش به دیگر بیماران باشد و سعی کند که تا جایی که می تواند به دیگر بیماران روحیه بدهد. در حال حاضر کاسیاس در حال ریکاوری از عارضه قلبی خود است و در ماه مارس مشخص می شود که آیا شانسی برای بازگشت به میادین خواهد داشت یا نه.

دروازه بان اسپانیایی پورتو اخیرا پیامی برای میگل فن دامه، دروازه بان بلژیکی تیم سرکل بروژ منتشر کرده که دچار سرطان خون شده است و به او روحیه داده است. فن دامه 25 ساله در فصل 17-2016 به علت سرطان خون مدتی از میادین دور بود. او به ریکاوری پرداخت و در شروع فصل مشخص شد که به میادین برمی گردد اما به تازگی او اعلام کرده که سرطان به بدنش برگشته است.

شب گذشته مراسم انتخاب بهترین های فوتبال بلژیک برگزار شد که فن دامه که در مراسم حضور داشت، با دو سورپرایز حضور داشت: یکی از آنها پیام ویدئویی تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک و رئال مادرید و دیگری پیام اسطوره اش ایکر کاسیاس. هر دو ویدئو  برای حضار به تماشا در امدند که فن دامه از دیدن این دو کلیپ بسیار هیجان زده شد. کاسیاس در پیام خود گفت:" سلام میگل، چطوری؟ می خواستم که از ته قلبم برای تو درود بفرستم. تو شخصیت بسیار قدرتمندی داری و می دانم که شهامت زیادی داری و منتظریم که همان گونه باشی که قبلا بوده ای، قبول است؟ باید از مشکلاتی که در زندگی برای ما حادث می شوند، عبور کنیم و به نیمه پر لیوان نگاه کنیم. درود بر تو و امیدوارم که موفق باشی."

فن دامه در این مراسم گفت که پیراهن های کاسیاس را در خانه اش دارد چرا که او را اسطوره و الگوی خود می داند.