اشاره پوچتینو به مقصد بعدی: لالیگا و لیگ جزیره بهترین هستند

اشاره پوچتینو به مقصد بعدی: لالیگا و لیگ جزیره بهترین هستند

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، مدعی شده که مربیان همیشه تلاش می کنند در بهترین مکان قرار داشته باشند و او باور دارد که لالیگا و لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ های دنیا هستند و همین موضوع گمانه زنی درباره مقصد بعدی او را افزایش داده است. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام پس از آغاز نه چندان خوب خود در ابتدای فصل تصمیم به برکناری پوچتینو گرفت و این در حالی بود که فصل گذشته موفق شد تیمش را به فینال رقابت های لیگ قهرمانان برساند. این مربی 47 ساله مدتها به جانشینی اوله گونار سولشر در منچستریونایتد لینک شده بود و پیش از این نیز گفته می شد که ممکن است هدایت رئال مادرید را به دست بگیرد بای این حال در حال حاضر هیچ یک از این دو کار در دسترس به نظر نمی رسد. گمانه زنی های بسیاری درباره مقصد بعدی مربی آرژانتینی انجام شده و حالا صحبت های او بیش از پیش به شایعات دامن زده است. پوچتیو گفت: " من در حال حاضر فوتبال های زیادی را نگاه می کنم و با خانواده وقت می گذرانم. خوب است که دو هفته دیگر پیش از انجام کارشناسی برای بازی های لالیگا وقت آزاد دارم. برای لالیگا من یک آرژانتینی هستم اما نیمی از من اسپانیایی و اهل کاتالان است و این میکس خوبی است. خوش شانس بودم که دوران مربیگری خودم را در اسپانیول در بارسلونا آغاز کردم و پس از آن به لیگ برتر آمدم. تا انگلیسی و فرهنگ های متفاوت را یاد بگیرم. "

او در ادامه اضافه کرد: " البته که من امروز با این دانش فرد بهتری هستم. من تجربه بسیار خوبی دارم. لیگ برتر که لیگ برتر است اما من فکر می کنم این فرصت بسیار خوبی برای افراد در انگلیس است که هوادار لالیگاش شوند و رابطه نزدیکی داشته باشند. فوتبال اینجا در انگلیس زاده شده اما لالیگا نیز فوتبال و مربیان بسیار خوبی دارد. امروز آنها منبع بازیکنان و فوتبال و مربیان در 20 سال اخیر بوده اند. به عنوان یک مربی ما همیشه تلاش می کنیم در بهترین مکان باشیم و من فکر می کنم انگلیس و اسپانیا بهترین لیگ های دنیا را دارند. "

1070