مسی: سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کرده‌ام...

مسی: سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کرده‌ام...

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی می‌گوید که دغدغه‌ای بابت مهار شدن از سوی مدافعان حریف ندارد. او گفته یکی از سرسخت‌ترین مدافعانی که روبرویش قرار گرفته، پابلو مافئو از جیرونا بوده است.

مهارت‌های بالای این بازیکن 32ساله باعث شده که برخی مربیان رقیب تصمیم بگیرند یک مدافع یارگیر برای او بگذارند، که کارش تنها مهار او باشد. اما این کار آنها هم جواب نمی‌دهد.

مسی می‌گوید: «برخی بازی‌ها زشت و عجیب هستند؛ دیدارهایی که در آنها یک نفر همیشه در کنار شما حضور پیدا می‌کند. برایم این اتفاق زیاد نمی‌افتد. اما برایم مهم هم نیست. اما این بازی‌ها عجیب و متفاوت هستند. من و مدافع یارگیرم بسته به شرایط بازی، گاهی به هم چیزهایی می‌گوییم.»

مسی زیاد رودرروی سرخیو راموس قرار گرفته و پیش‌تر کاسمیرو هم به عنوان یارگیر مسی بازی کرده است. اما مسی می‌گوید مافئو، مدافع راست جیرونا سرسخت‌ترین حریفش بوده است. از او در این باره سوال شد و او گفت: «یادم نیست. شاید آن بازیکن جیرونا. او به شکلی اغراق‌شده بازی می‌کرد.»

مافئو پیش‌تر با منچستر سیتی قرارداد داشت و حالا اشتوتگارت مالک او است. او سه بار به جیرونا قرض داده شده و در حال حاضر در دوره قرضی سوم‌اش به سر می‌برد.

8444