اشکهای والورده در روز خداحافظی با بازیکنان بارسلونا

اشکهای والورده در روز خداحافظی با بازیکنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی سابق باشگاه بارسلونا ساعت 9.40 دقیقه صبح دیروز با اتومبیل شخصی اش به شهرک سنت خوان دسپی، کمپ تمرینی بارسلونا رفت تا با بازیکنانش خداحافظی کند. این اتفاق درحالی افتاد که تنها ساعاتی بعد از انتشار خبررسمی برکناری والورده از سمت مربیگری باشگاه کاتالان، تعدادی از بازیکنان تیم کاتالان با انتشار پیغامهایی محبت آمیز با والورده خداحافظی کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، والورده در جریان مراسم خداحافظی با بازیکنان تیم حسابی احساساتی شد و نتوانست اشکهایش را کنترل کند. این یکی از احساساتی ترین لحظات در طول دوران حضور والورده در باشگاه کاتالان بود. بعد ازانجام این مراسم خداحافظی، جلسه تمرینی بارسلونا زیر نظر کیکه ستین دنبال شد. 

والورده بعد از دو فصل و نیم حضور برروی نیمکت مربیگری بارسلونا در حالی این تیم را ترک کرد که با بارسا به دو قهرمانی در لالیگا دست یافته بود ولی درطول این مدت نتوانست تیمش را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

در جریان این مراسم خداحافظی، والورده در مقابل اشکهایش مقاومت نکرد و چهره اش پر از قطرات پی در پی اشک شده بود. در عین حال لبخندی هم برروی لبان او دیده می شد که به نحوی نشانه رهایی او از بار سنگین فشار هدایت تیم بود. البته این اتفاق عجیبی نیست؛ چرا که کاملا قابل درک است که سنگینی فشار هدایت تیم بزرگی مثل بارسلونا، تدریجا لبخند را از لبان والورده دور کرده بود.

در نهایت یک ساعت و بیست دقیقه بعد از ورود والورده به شهرک ورزشی بارسلونا، او با اتومبیل شخصی اش این کمپ تمرینی را ترک کرد.

روز گذشته تعدادی از بازیکنان بارسلونا از جمله لیونل مسی، لوئیس سوارز، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرخی روبرتو با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی مختلف با این سرمربی خداحافظی کرده بودند.  

6363